< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » innesteling hoe voelt dat

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
innesteling hoe voelt dat
17/07/2008 @ 20:47

steken links in de eierstok
Ik heb sinds een paar dagen steken in mijn eierstok (links). Voornamelijk voel ik het met strekken. Het is niet een hele erge pijn maar je voelt het wel. Ik zou volgende week mijn menstruatie krijgen. Ik ben wel "pas" gestopt met de pil zou dit een innesteling kunnen zijn. Ben ook vaak duizelig.
Gr. S
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 19:29
angel88

ik heb hier een maand geleden ook een berigtje geplaatst
ik was de pil 2x achter elkaar vergeten in week 1
op dinsdag en woensdag en heb woensdag onveilige sex gehad toen ben ik de dag erna ongesteld geworden het was donkerrood en dat duurde 4 daagjes ofzow en had ook last van menstruatie pijn nu ben ik een maand verder en slik nog steeds de pil omdat ik net 3 weken op vakantie ben geweest en dan wil je egt niet ongesteld worden
maar nu heb ik de laaste week last van gevoelig borsten en al een tijdje een week nadat ik de pil ben vergeten last van een harde onderbuik alsofik me buiskpieren aanspan ik heb nog niet eerder dat ik me kan herrinneren last van me borsten gehad vlak voordat ik wou gaan stoppen met de pil en ongesteld worden.
en ik heb een ook meer last van honger dat heb ik altijd al gehad ma dit is alsof het een bodemlozeput is.
ik ga deze week stoppen met de pil en dan zullen we het zien
maar kan iemand mij vertellen of ik zwanger zou kunnen zijn??want i wordt gek van het afvragen;)

bedankt
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 19:30
angel88

en me borsten zijn veel groter en heb pukkeltjes zijn tussen mij decolote die heb ik wel eens ma nooit zoveel

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 17:06

reactie op s.
Ik heb sinds een paar dagen steken in mijn eierstok (links). Voornamelijk voel ik het met strekken. Het is niet een hele erge pijn maar je voelt het wel. Ik zou volgende week mijn menstruatie krijgen. Ik ben wel "pas" gestopt met de pil zou dit een innesteling kunnen zijn. Ben ook vaak duizelig.
Gr. S

Hoi S.
Ik heb dezelfde klachten, en ook ik zou vlg week ongesteld moeten worden.. Ik las dat een innesteling pijn zou kunnen doen, maar is die pijn dan in het middem of kan het ook aan de zijkanten zijn?
Ik ben dus erg benieuwd hoe het nu bij jou gaat! Ben je zwanger???
Liefs, V
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]