< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » aankomende bevalling??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
aankomende bevalling??
17/04/2007 @ 16:39
judithfemke

Online Status Stuur bericht
hallo allemaal,

Vraagje is het echt zo dat zo net voor een bevalling het erg rustig is in je buik?? had vorige week last van buikpijn en een paar oefenweeen maar nu voel ik al een paar dagen bijzonder weinig. Ik voel de kleine wel genoeg bewegen dus dat is allemaal goed. Ze zeggen toch altijd stilte voor de storm of is dat een fabelje???

Groetjes van een aanstaande moeder die niet meer kan wachten

Vermoedelijke bevalling op 21/04/2007.
Al 129 weken en 5 dagen zwanger (324.35% ver), nog 89 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 19:13
Gummiebeertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

ik heb er eigenlijk geen idee van of dit klopt of niet. Bij mij was het toch niet zo, ik heb niks speciaals gevoeld of ook niet het gevoel gehad dat het rustiger werd.
Mijn weeen zijn stillekes op gang gekomen, zonder dat er iets aan vooraf gegaan is.
Geniet nog van de laatste dagen.

Liefs
Martine

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 21:23

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

wel onze kleine was zelfs tijdens de storm nog aan het bewegen. Doordat mijn water de zondag was gebroken hebben ze de maandagmorgen een baxter aangelegd om alles in gang te steken (had al verstreken baarmoederhals en wat opening - geloof 2cm). Tussen de weeën door bewoog onze kleine meid nog. Bij ons was het dus niet stilte voor en ook niet tijdens de storm.

Groetjes, Pegx

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 22:14

Mijn water brak en ik had geen beweging meer tot hij geboren werd met KS. Heb niets speciaal anders gevoeld voor men water brak hoor dus denk dat het een fabelke is

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 05:04
Aapje

Hoi, ik herinner me nog van mijn eerste dat die goed bewoog de dag voor de bevalling is begonnen.

groetjes
aapje
Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 17:30
Sabbe

En? Ben je nu al bevallen? Ik ben ook zo benieuwd naar ons kleintje! Het is ons eerste. Vraag me ook soms af hoe alles zal beginnen. Dacht gisteren dat ik de slijmprop verloren ben, maar er zat wel geen bloed bij... Dus misschien toch niet. Het kindje is wel al ingedaald, maar ja dat is normaal bij een eerste zwangerschap. Ben echt benieuwd wanneer de bevalling eraan komt.
Alvast veel succes!

Een benieuwde mama

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]