< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Sprort na KS - wanneer ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Sprort na KS - wanneer ?
16/04/2007 @ 09:43

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben 3 weken geleden met KS bevallen van onzen Dante. Vanaf wanneer mag ik wat gaan sporten om men buik nog iets of wat in model te brengen want heb de indruk met die snede ( heb nog een harde lijn van draadjes binnenin ) dat men buik volledig vervormd is ?
6 weken wachten zodat zeker men hechtingen binnenin niet kunnen scheuren hé ? Iemand enig idee ?
Hebben jullie dat ook, als je aan je naad voelt dat er precies een zwaar aangespannen draad zit ? Wanneer zal dit weg zijn ?

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 10:31
caroline

Online Status Stuur bericht
Hoi

Ik ben op vijf weken terug begonnen met fitnessen. Krachtoefeningen, buikspieroefeningen. Met uithouding heb ik een beetje langer gewacht. 'k Was al moe genoeg . Maar 'k zou toch aanraden om de volle 6 weken wachten, zoals waarschijnlijk aangeraden door je gynaecoloog. Ik ben iets te vroeg en te hevig begonnen en heb nu nog altijd last van mijn litteken (zowel in- als uitwendig).
Wat jij beschrijft heb ik nu nog altijd. Ik weet niet of dat normaal is.

Groetjes
Caroline

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 22:02
snoepie68

hoi

ik ben 3dec.2006 bevallen via keizersnede en heb dat gevoel nog steeds van binnen en aan de buitenkant heb ik helemaal nog geen gevoel,mij is verteld dat dat zo kan blijven

groetjes,Jolanda

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:43
Ronnie

Online Status
Hoi,

Donderdag 5 april jl. ben ik via een keizersnee bevallen van een prachtige zoon Niels. Wat betreft sporten e.d. raadt mijn verloskundige aan om de eerste 6 weken idd te wachten en daarna gewoon goed naar je lichaam te luisteren. Ik volleybal en wil graag per het nieuwe seizoen weer volop meedoen (aug-sept). Volgens de verloskundige moet dat goed te doen zijn...

ik denk dat het zorg is dta je het niet overbelast en het rustiger aan doet op het moment dat je er last van krijgt.

Succes, groetjes Ronja

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 11:34
Eef

Hey, Ik ben op 07/02/2007 bevallen van een pracht van een zoon. Ik moest met buikspieroefeningen wachten tot na de 6 weken. De kine in het ziekenhuis zei zelfs om te wachten tot je voor de eerste keer op controle bent geweest bij de gynae. Daar ik pas na 10 weken op controle kon kan ik nu pas terug oefeningen doen. Met mijn sport (kunstrolschaatsen, zoals klassiek ijsschaatsen met sprongen en zo) moet ik nog enkele weken wachten omdat het springen nog niet goed is. Ik heb ook nog zulk een gevoel aan mijn litteken. Ik was wel de 2e dag na mijn keizersnede al aan het rondlopen alsof er niets gebeurt was. Alle de bewegingen en het stappen ging iets trager dan anders
Groetjes Eef

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]