< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Zwanger of toch niet?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Zwanger of toch niet?
14/04/2007 @ 21:07
Sandra

Ik ben wat onzeker.....

Gisteren had ik ongesteld moeten worden. Niet gebeurd. Al een week heb ik het idee dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn om zwanger te worden. Zware, volle borsten, lichte menstruatie achtige pijnen in buik, trage darmen en vaak plassen. Ik heb al getest, gisteren en vandaag, maar dit was negatief. Nu had ik vanmiddag ineens licht zalmkleurige bloed op wc papiertje. (een beetje zoals de laatste dag van de menstruatie) Ik dacht dat het het begin was van menstruatie en was al wat teleurgesteld en legde mij neer bij het niet zwanger zijn. Tot ik een uurtje later weer naar de wc ging en het bloeden al was gestopt. Ben eigenlijk altijd op tijd met menstruatie. Maar wordt nu toch wel een beetje kriebelig!!! Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Heeft iemand tips?

Sandra
Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 21:08
melissa

Online Status Bekijk profiel
zou even afwachten kan altij natuurlijk misschien toch wat latere eisprong gehad of nog weinig hcg

ze zeggen om de 3dgn testen als je nog niet ongi bent

gr

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 08:52
Steffie1

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Sandra,

Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij denk ik.
Ik moest normaal gezien ook ongesteld worden op 13 of 14 april.
Gisterenavond heb ik een beetje bruinverlies gehad. Ik was ook al helemaal ontgoocheld.
Maar deze morgen was er niets meer te zien.

Ik denk dat jij wel een innestelingsbloeding hebt gehad hoor. Bij mijn eerste zwangerschap was dat juist hetzelfde.

Ik ben een beetje ongerust omdat het bij mij bruin was.

Als ik van jou was, zou ik eens testen.
Veel succes.

Groetjes

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 12:45
Sandra

Bedankt voor jullie reacties!

Vanmorgen heeft mijn ongesteldheid toch doorgezet. Heb nu krampen in mijn buik... dus helaas. Toch raar he? Dat ik best wel de symptomen had... Maar goed. op naar de volgende ronde.

Ik zal voor je duimen steffie!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]