[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/04/2007 @ 21:07 Sandra | Ik ben wat onzeker..... Gisteren had ik ongesteld moeten worden. Niet gebeurd. Al een week heb ik het idee dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn om zwanger te worden. Zware, volle borsten, lichte menstruatie achtige pijnen in buik, trage darmen en vaak plassen. Ik heb al getest, gisteren en vandaag, maar dit was negatief. Nu had ik vanmiddag ineens licht zalmkleurige bloed op wc papiertje. (een beetje zoals de laatste dag van de menstruatie) Ik dacht dat het het begin was van menstruatie en was al wat teleurgesteld en legde mij neer bij het niet zwanger zijn. Tot ik een uurtje later weer naar de wc ging en het bloeden al was gestopt. Ben eigenlijk altijd op tijd met menstruatie. Maar wordt nu toch wel een beetje kriebelig!!! Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Heeft iemand tips? Sandra |
| 14/04/2007 @ 21:08 melissa ![]() | zou even afwachten kan altij natuurlijk misschien toch wat latere eisprong gehad of nog weinig hcg ze zeggen om de 3dgn testen als je nog niet ongi bent gr |
| 15/04/2007 @ 12:45 Sandra | Bedankt voor jullie reacties! Vanmorgen heeft mijn ongesteldheid toch doorgezet. Heb nu krampen in mijn buik... dus helaas. Toch raar he? Dat ik best wel de symptomen had... Maar goed. op naar de volgende ronde. Ik zal voor je duimen steffie! |
[Reageer]

Zwanger of toch niet?