[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2007 @ 15:19 Elsa | Weten jullie of het mogelijk is dat je een hele lange luteale fase hebt? Ik ben onder behandeling van een fertiliteitsarts, en daar kwam aan het licht dat mijn luteale fase net iets te kort is om ideaal te zijn: meestal zo'n 11 dagen. Doordat ik iedere maand folikelmetingen krijg en echt direct na de eisprong pijnlijke tepels heb weet ik dat mijn eisprong op 23 maart is geweest. Ik ben echter nog steeds niet ongesteld, maar de testen die ik heb gedaan waren ook negatief. Mijn eisprong is vandaag 21 dagen geleden! Ik begrijp er niets van, dus ben benieuwd of jullie dit herkennen. Heb voor volgende week een afspraak bij de arts, maar vind het zo spannend! Ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen! |
| 13/04/2007 @ 16:40 an | Vorige maand heb ik een luteale fase gehad van 16 dagen. Ook vrij lang, meestal zit ik rond de 12 a 13 dagen. Heb toen ook getest, maar negatief en werd toen dus idd. ongesteld. Maar 21 dagen lijkt me wel heel erg lang. Misschien ben je zwanger maar maak je nog niet voldoende Hcg aan om een positieve test te krijgen? Ik hoop het voor je!!! Gr, An |
[Reageer]

Hele lange luteale fase?