[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2007 @ 07:49 Nicole | Hoi, Volgens mij heb ik afgelopen dinsdag, cyclusdag 12 mijn eisprong gevoeld en temperatuur leek dit ook aan te geven. Dinsdag 36,3 woensdag 36,5 donderdag 36,5 vrijdag (vandaag) 36,5 Mijn 'normale' - dus voor de eisprong- temperatuur is 36,6/36,7/36,8. De temp.stijging is dus nog niet ingezet. Heb ik mijn eisprong toch gehad of niet of weet iemand wat dit zou kunnen betekenen? Ik ben al wel een paar dagen niet helemaal lekker, af en toe buikpijn(rondom navel), verstopte neus en enorm veel last van lage rugpijn. gr Nicole ![]() |
| 13/04/2007 @ 07:52 nefertiti ![]() | Lijkt er niet op dat je eisprong is geweest Nicole, maar ga naar http://www.fertilityfriend.com daar kun je heel mooi je templijsten invullen en heb je een goed overzicht. Ook geven zij aan wanneer je eisprong was. |
| 13/04/2007 @ 17:51 Nicole | Hoi Nefertiti, Ik heb het geprobeerd,maar kom erachter dat mijn engels niet zo goed is. Kun je mij helpen? Ben inmiddels zover dat ik een temp.schema heb..maar wat is het een gepuzzel zeg. gr Nicole |
| 14/04/2007 @ 21:24 Nicole | Is niet erg.. ik ben zelf de afgelopen dagen ook niet zo actief op het forum geweest, maar heb weer wat sproetjes gesprokkeld. Hoe is het verder met je? Je ei was een paasei en heb je er een goed gevoel over? Wat kunnen eigenlijk kenmerken van innesteling zijn behalve wat bloedverlies? Ik had vanmiddag van die soort eisprong steken, alsof er een grote luchtbel klapt, maar dat in het rechtergedeelte van mijn buik. Ik krijg een foutmelding als ik mijn temp. invul. Volgens mijn komt het omdat ik temperaturen heb ik Celsius en als ik mijn temp. invul kom ik niet verder. Weet je misschien of er een nederlandse uitleg bestaat? gr Nicole |
| 14/04/2007 @ 22:38 Nicole | hoi hoi Nefertiti, Ik heb er nog eens even rustig voor gezeten en het is me gelukt. Ik heb fahrenheit kunnen wijzigen in celsius. De eisprong is nog niet waargenomen en als ik op kalender kijk zijn de dagen helemaal rood als hij mijn ongi dagen zijn. Wacht maar af, kan niets anders doen..wel vreemd hoor...als ik zo de grafiek zie. gr Nicole |
[Reageer]

Na eisprong lage temperatuur