[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/04/2007 @ 10:41 Katie | Hallo, ik zoek een leuke jongensnaam, passend bij de naam van mijn oudste : Luka. Ik vond toevallig de naam : Quin en nou ben ik benieuwd wat jullie van die naam vinden of misschien leukere suggesties hebben ? Dankjewel alvast! groetjes Katie |
| 12/04/2007 @ 11:04 Judith | Quinn met dubbelt N dan wel super naam! Luka & Senna Luka & Dani/Djani Luka & Kyan Luka & Tygo Luka & Ferre Luka & Tren Luka & Kyano Luka & Fenno Luka & Dyano Luka & Lyam/Liam Luka & Dante Luka & Gino Mssn zit er iets tussen maar Quinn is erg mooi |
| 12/04/2007 @ 12:42 Lesley | idd héél mooi Luka & Kwint Luka & Quint |
| 12/04/2007 @ 14:37 Sparrow ![]() | Ik vind Brent er wel mooi bij passen. Quin is ook wel mooi. Maar dan met dubbele nn, Quinn Alvast nog veel succes! Liefs Silke |
| 12/04/2007 @ 15:07 lianne ![]() | Quinn stond ook op ons lijstje, dus ik vind het een leuke naam |
| 12/04/2007 @ 20:12 zara | Quinn met dubbele N vind ik ook veel mooier staan |
| 12/04/2007 @ 21:38 Katie | dankjewel voor jullie reacties ! Dus met dubbel n ? Zou je dan niet de hele tijd erbij moeten zeggen dat het met dubbel n geschreven moet worden ? Of is dat juist de meer gangbare schrijfwijze ipv maar 1 n ? Ik zag ook de naam Dante ertussen staan. Mooi !! groetjes Katie |
12/04/2007 @ 22:41 ![]() | Luka en Mattis |
| 13/04/2007 @ 09:25 Judith | Hallo Katie, Als ik aan Quinn denk denk IK automatisch aan dubbel N Weet niet hoe dit bij de rest is? Liefs, Judith |
[Reageer]

Quin ? Leuke naam ?