Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 13:01 Cathje | Hoi Snik en Deborah, Bedankt voor de bemoedigende woordjes, het doet deugd te lezen dat je de enige niet bent bij wie het soms sroef loopt, ik zal dus mijn inspanningen en voorbereidingen niet laten aanslepen en er met dubbele kracht weer invliegen . Ik versta ook echt niet waarom sommige mensen zo nodig met 2 maten en 2 gewichten moeten meten... Het is zo oneerlijk tegenover die kindjes en die arme schaapjes kunnen daar echt niet aan doen! En het ergste is, je ziet dat en kan er niets aan doen é, die machteloosheid, terwijl dat kind gekwetst wordt! Hoe leg je aan een kind uit dat de oma zo reageert, dat is echt niet te geloven, en dan nog in zo'n geval! Kinderen beseffen dat echt wel hoor, vooral nu dat zoveel scholen ook bezig zijn omtrent zinloos geweld en dergelijke. Hopelijk herstelt hij goed, Snik!! Ik duim voor hem! Ik hoop echt dat het bij ons niet op die manier gebeurd. Mijn ventje is maar met 2 thuis, hij heeft een oudere zus, maar zij heeft met haar vriend nog geen kindjes (eerst carrière). Het is dus bij ons het eerste kleinkind, dus nog echt afwachten hoe de mensen zich zullen gedragen. Voor mijn ventje zijn grootouders was het alleszins een schok, dat eerste achterkleinkind, want de eerste reactie van de oma was "allez, dan hebben we binnen enkele maanden een blijter"... Ik was een beetje gechoqueerd hoor, nu lijken ze gelukkig al wat meer gewend aan het idee... Enfin, we zien allemaal wel! Groetjes!! ![]() Cathje |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Probleem met schoonouders
.