< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » net zwanger van tweeling?!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
net zwanger van tweeling?!
22/12/2008 @ 22:36
marientje

Online Status Bekijk profiel
Hé Tessa, dat is nóg een dagje eerder! Wat heerlijk joh.
We wensen jullie heel veel plezier.

Delilah, hoe gaat het met je zus en haar kindje?

Groetjes,
Marina

Link naar deze reactie
23/12/2008 @ 07:43
AM

Tessa,

vandaag komt jullie schatje eindelijk thuis en is jullie geluk compleet, geniet ervan meid samen met papa en de grote zussen.

Hier was het zaterdag effe fameus paniek, haalde Cas rond 15u30 uit zijn bedje en hij had het bloedheet en was wat aan het ijlen, direct koorts genomen en 40.5°C - PANIEK! Onmiddellijk papa van het voetbalveld laten sleuren, opvang gezocht voor Daan en dan asap naar het ziekenhuis.

Daar hebben ze bloed getrokken en zagen ze dat hij een oorontsteking had. Normaal gezien houden ze kindjes met zulke hoge koorts, maar aangezien hij al terug levendig was was het niet nodig. Antibiotica gekregen en naar huis, moesten dan 's avonds bellen om te zien of bloed ok was en dat was gelukkkig het geval. Sinds zondag is hij weer helemaal zijn vrolijke zelve, maar ik heb van mijn leven nog nooit zoveel schrik gehad...

x
AM

Link naar deze reactie
24/12/2008 @ 06:36
delilah first

Ja Tessa hoe bevalt het?? Nog tijd om hier te lezen??

AM jeetje...wat heftig.... kan me echt voorstellen dat je dan wild wordt... Gelukkig alles goed!!!!

Hier met mijn zus beter, moet natuurlijk trombosedienst etc.... haar bekken speelt wel ontzettend op, tis echt een oude vrouw nu... En net als ik toen, zit ze er psychisch soms zwaar doorheen. Lief dat je het vraagt!

Allemaal heeeeeeeeeeeele fijne dagen met het gezin!!!

Link naar deze reactie
24/12/2008 @ 08:16
Vicky

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Hier ben ik eindelijk. Ik ben nu nog wat aan het genieten van de stilte thuis. Mijn man is al aan het werk en mijn 3 kleine mannen zijn nog aan het slapen.

Gisteren (met een maand vertraging) naar K&G geweest. Ze waren vorige maand te ziek en ook nu waren ze alweer aan het snotteren. Toch kregen ze hun spuitjes. Nu maar afwachten of ze er ziek zullen van worden. Voor de rest zijn ze 'goedgekeurd', al zouden ze wat meer mogen wegen. Zoals papa zijn het doorjagers en stilzitten staat ook al niet in hun woordenboek. Ze eten enorm veel, maar verdikken zit er niet in. Alleen bij mama blijven de kilo's plakken!!

Alhoewel ik (sinds ik werk) in 4 maanden tijd al 3kg kwijt ben. Geen dieet of sporten, gewoon de dagdagelijkse sleur met kinderen en een full-time-job. Hopelijk vliegen ze er met de feestdagen niet terug aan!

Nog een prettige kerstavond en kerstdag voor iedereen,

Link naar deze reactie
24/12/2008 @ 12:20
marientje

AM, wat een schrik joh. Bij die ukken kan de koorts echt angstaanjagenmd hoog zijn he. Wat fijn dat je dan meteen naar het ziekenhuis kan, hier lopen we vaak aan te klooien met de huisarts die het nog even aan wil zien, terwijl je toch wel voelt dat het niet goed zit.

Verder wil ik iedereen hele fijne en gezellige kerstdagen wensen samen met man of vrouw en met alle kinderen. Flairtje ik hoop dat je jouw zoon ook snel thuis hebt!

Groetjes,
Marina

Link naar deze reactie
29/12/2008 @ 10:03
delilah first

Hallo iedereen! Fijne kerst gehad??

Hier (ja jullie raden het al) na twee weken gezondheid op 1e kerstdag kids beiden kerstkleertjes onder de diarree.... die avond erna ik zo ziek als ik nog nooit geweest was...manlief volgde en daarna werkelijk de hele familie onder zeil.... merry christmas haha...

Hopelijk bij jullie meer succes!!!

Link naar deze reactie
29/12/2008 @ 10:37
marientje

Ach Delilah, wat een ellende.. Je zal het ook altijd net zien he. Ach joh, met oud en nieuw steek je ze alsnog in hun nieuwe kleertjes en ga je 1 januari lekker pronken met je mooie stel.

Hier is de kerst vrij rustig verlopen. De kinderen zijn door alle opa's en oma's weer enorm verwend en uiteraard had ik weer meer eten in huis dan nodig was. Ik denk dat we nog wel minimaal 1 week kunnen snacken!
We hebben op de kerstavonden heerlijk naar films gekeken met de oudste 2 (Herbie en Harry Potter met kerst, echt een aanrader na alle Santa-films!).

Groetjes,
Marina

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 06:01
delilah first

De allerbeste wensen voor 2009 voor jullie allen en jullie loved ones!!!

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 11:01
L.

Ook van ons de beste wensen voor t nieuwe jaar!!! dat 2009 alles mag brengen dat jullie wensen!

Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 14:03
marientje

Ik wens jullie natuurlijk ook allemaal een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2009!!

Groetjes,
Marina

Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 11:08
Tessa

Beter laat dan nooit : van ons uit ook een gelukkig,gezond en vreugdevol 2009 gewenst! En natuurlijk veel geluk met de kindjes.

Ik ben in elke geval blij dat de drukke dagen voorbij zijn. We merkten dat het voor Lyna wat te druk was. Verder doet ze het prima.
Sinds ze thuis is (10 dagen) is ze 310gr bijgekomen dus dat is niet slecht.Ze weegt 2,750kg.

Groetjes en tot gauw!

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 19:41
delilah first

Tessa wat een leuk foto's op jullie site!!!

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 08:38
AM

Dames,

ik wens jullie een gezond, gelukkig, vreugdevol, ... 2009 - dat al jullie wensen mogen uitkomen!

Sorry voor de vertraging, maar we zijn een weekje naar de ardennen geweest met de kids vorige week, was super, uiteenzetting volgt nog ;-)

Groetjes
AM
Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 13:28
Vicky

Hey,

Ten eerste een Gelukkig Nieuwjaar!!! Ik kijk altijd uit naar de kerstperiode, maar ben ook altijd blij dat die voorbij is. Het gesleur met de reisbedjes, de melkjes, ... was ik op het eind toch wel beu.

Vanaf nu gaat alles weer zijn gewone gangetje. 't Is best zo. Vanaf nu mag Thomas naar de 2de kleuterklas. Voor nieuwjaar zat hij nog in de 1ste peuter-en-kleuterklas. Er zijn echter weer een hele vloot peuters toegekomen, dat de juf bijna geen plaats meer heeft in haar klasje. Daarom mogen de oudste kleuters (geboren in jan.2005) de overstap maken naar de 2de kleuterklas. Thomas is zo trots als een gieter. Hij mag bij de grote kinderen zitten! Eens zien of hij tegen het eind van de week nog altijd zo enthousiast is.

Groetjes, Vicky

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:59
delilah first

Hoera voor je grote vent Thomas! Tja dat gesleep hè...pff

AM benieuwd naar je verhalen! Hier wintersport op de planning de 24e! Durven jullie dit jaar alweer op de latten?

D en M waren even gezond en hebben nu beiden weer koorts....vberder eten ze wel goed. En net deze week wilden we dan toch eindelijk voor de entingen gaan...... weer niet dus.... ongelooflijk!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:41
AM

hoi dames,

ardennen was superleuk, maar superdruk! We waren met 3 koppels een hele week daar en af en toe kwam er eens een ander koppel met een kindje voor een extra dagje. Kids vonden het superleuk.

Oudste kindje was 2j4m en is een echte kapoen, maar onzen daan moest hiervoor totaal niet onderdoen. Het was onvoorstelbaar om te zien hoeveel kinderen van elkaar leren. Binnen het uur was daan mee door het huis aan het lopen als een grote en maar brullen en tieren als een wildebras. Van slapen is niet veel in huis gekomen overdag, kids vonden het veel te leuk om te spelen met elkaar. Een uurtje per dag meer niet, maar dan waren ze 's avonds lekker lui en konden de ouders een pintje drinken ;-)

Cas was iets rustiger, bekijkt het allemaal nogal graag vanop een afstandje, maar deed toch ook goed mee.
We zijn veel gaan wandelen - twas zalig weer! Onze kids wilden af en toe ook graag uit de buggy echt stappen, ook wel leuk om zien. Op den duur vonden ze op hun weg een sigarettenpeuk, Cas riep daan erbij en ze begonnen tegen elkaar te brabbelen, zo van - "zie jij wat ik zie, wat zou dat zijn, gek hé?" en nadien maar lachen ;-) Was goud waard!

Voor de rest hebben ze ook een hele week van tafel meegegeten. Maar onze kids zijn echte veelvraten en pampervreters hebben we besloten. 5* per dag kaka per kind is geen rariteit bij ons, de anderen keken nogal, bij hen is 1-2* per dag de gewoonte...En als ze eten zagen moesten en zouden ze een stukje proeven, echt abnormaal. Hebben jullie kids dit ook zo fel? Hoop dat het een fase is, anders heb ik tientonners binnenkort ;-)

Wij gaan dit jaar nog niet op wintersport, volgend jaar wsch. Gaan wel in februari een weekje naar kaapverdie met zijn 2tjes, hebben het echt nodig. We hebben een hele tijd al in een woelige periode gezeten en er is wat wat werk aan de winkel, if you know what I mean? Dus effe ertssuit zonder kids, het zal zeer doen om ze achter te laten, maar tegelijkertijd ook wel eens deugd om effe uit de sleur van pampers ed te komen

Ventje is weeral een dikke week van huis naar china dus sta er alleen voor - balen dus

Dames, ik kruip erin, tis hier frisjes aan de pc, tot schrijfs!

Tessa,

alles in orde met de kleine Lyna?

Goed zo van Thomas zeg! Ben benieuwd hoe hij het zal stellen tss de 'grote' kids!

x
AM

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]