< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Borsten zijn minder pijnlijk...normaal??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Borsten zijn minder pijnlijk...normaal??
07/04/2007 @ 21:03
Kreeftje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik ben zoals te zien is aan mijn banner sinds een paar weken zwanger. Nu heb ik vorig jaar een miskraam gehad en ben ik erg bang dat het nu weer misgaat.
Nu heb ik sinds vandaag wat minder pijn aan mijn borsten, met name mijn tepels zijn niet meer zo gevoelig...Kan dit normaal zijn? Dat je de ene dag er meer last van hebt, dan de andere dag?

Wie kan me een beetje geruststellen??

Liefs
Yvonne

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 11:01
angel

Online Status Stuur bericht
Hoi Yvonne,

vorig jaar was ik ook zwanger en had toen hele gevoelige borsten, dat stopte na 8 weken en toen bleek dat na 11 weken dat het vruchtje gestopt was met groeien bij 8 weken.
Nu ben ik na een 3e icsi poging weer zwanger en was in het begin erg ongerust omdat ik maar een paar dagen gevoelige borsten heb gehad, nu ben ik 12 weken en alles is goed, totaal geen klachten misselijkheid of wat dan ook dus je ziet dat het echt wel kan. de zus van een collega van mij heeft ook een miskraam gehad en nu moeder en ook zij had de 2e zwangerschap helemaal geen klachten, dus...ik hoop dat het je een beetje gerust stelt ik zal in ieder geval voor je

fijne

groetjes angela

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 19:47
melissa

Online Status Bekijk profiel
Hoi bij brooklyn had ik pas na 3mnd last van me borsten zou me niet zo druk maken hoor meid,

geniet van je zwangerschap

gr

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 10:55
Tyjara

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
Ik had in het begin van mijn eerste zwangerschap erg veel last van mijn borsten, dit werdt niet minder maar had wel een miskraam.
De pijn in mijn borsten werd pas minder na 1 week na de miskraam.
Dus meid maak je niet ongerust.
De zwangerschapskwaaltjes zijn bij iedereen anders, en je kan nergens vanuit gaan.
Ze zeggen wel eens dat de kwaaltjes minder worden bij een aankomende miskraam maar dat hoeft niet bij iedereen te zijn.
Ik wens je veel geluk in deze tijd.
Hoop voor je dat het niks is en dat je een mooie zwangerschap zult hebben.
Gr miranda

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]