Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/04/2007 @ 22:07 melissa ![]() | me naweeen deden het zeerst van allemaal wat een verschrikking zeg bluhhhhh gr |
| 16/04/2007 @ 11:13 Emmy ![]() | jaaah fijn he Katinka, om je verhaal nog ff kwijt te kunnen, vond ik ook! ![]() ![]() |
| 17/04/2007 @ 09:44 Rebke | @Yvette Ik had ook héééél sterk het gevoel dat ik moest poepen. Om gerust te zijn had ik ervoor een lavement gevraagd, en blij dat ik dat gedaan heb! Anders had ik me niet gerust gevoeld. ![]() |
| 23/04/2007 @ 19:17 dushi 23 ![]() | jeeeey gelukt haha ![]() |
| 08/11/2007 @ 09:31 Inne ![]() | test |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Pijnlijkste gedeelte bevalling
, maar wel dus!
. Armen gespreid en vastgebonden, hevig trillend van de volledige epidurale verdoving nà de arbeid en het ergst van al: mijn man en 1 uur oude zoontje moeten achterlaten in de verloskamer... Ik heb er nog steeds nachtmerries van. Hoe lang het juist geduurd heeft, weet ik niet. Ferre is geboren om 8u50 en om 13u was ik terug in de verloskamer, lang genoeg dus... Gelukkig deed dat allemaal niet pijn, maar ik vond dit veel erger dan al die weeën tesamen! En door dit voorval is mijn voornemen om bij een tweede kindje thuis te bevallen ook zinloos. 

Ik werd dan ook heel boos op hem toen ik in bed "plaste" (haha, dat was mijn vruchtwater dat brak) en meteen kreeg ik persweeën..... 2 persen en Beau was geboren om 4.51 uur, opgevangen door paps! 10 minuten later was de ambulance er en heb ik hevig ruzie gemaakt met de broeders omdat zij wilden dat ik op het brancard ging liggen, terwijl ik vond dat ik ook wel zelf naar de ziekenwagen kon lopen
De dag erna stond ik zelf alweer het huis te dweilen.