[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/04/2007 @ 21:12 val | Hallo, Even een vraagje: midden januari ben ik gestopt met mijn pil, heb dan mijn doorbraakbloeding gehad na het stoppen. Na een cyclus van 32 dagen heb ik op 2 maart mijn regels gehad. Ervan uitgaande dat ik terug een cyclus van 32 dagen heb, viel de vruchtbare periode rond 19 maart. Enkele dagen later had ik een heel klein beetje bruinverlies, (wat "vlokjes"achtig). Mijn NOD was 02/04, maar ik heb nog steeds geen duiveltjes gezien. Heb daarnet getest met een clearblue, digitale test: niet zwanger. (niet met ochtendurine). Maar ik heb absoluut geen gevoel dat mijn regels gaan doorkomen, heb wat witverlies (niet overdreven meer, vorige week meer), en een opgezwollen buikje. Zou het toch nog positief kunnen uitdraaien??? Ik ben vooral bang dat er iets goed mis is? Maak me wel veel zorgen nu... Bedankt, |
| 06/04/2007 @ 21:29 val | Hallo, bedankt voor het vlugge antwoord: een dag voor, en een dag na NOD heb ik getest met quid, alletwee negatief ook :( Groetjes, Val |
[Reageer]

Kan ik zwanger zijn?