< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Zwanger maar het kleintje is kwijt......

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Zwanger maar het kleintje is kwijt......
05/04/2007 @ 20:49
Geertje

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ben hier eigenlijk terecht gekomen omdat ik hard op zoek ben naar mensen met deze ervaring.

Vorige week dinsdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was licht positief. Hier waren we erg blij mee want het is vorig jaar al 2x misgegaan. Echter, de volgende morgen werd ik wakker van de buikpijn, rechtsonder in de buik. Rond 1 uur smiddags was de pijn niet meer te harden en ben ik naar de huisarts gegaan. Die heeft me direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar ben ik na onderzoek door de gynaecoloog direct opgenomen.
Er is zwangerschapshormoon aanwezig in mn bloed maar het was wel laag. Ik moest dus tot de volgende ochtend blijven omdat ik pijn had en omdat ze wilden weten wat de hormoonspiegel deed. Die is de volgende ochtend iets gestegen maar de pijn was nog niet weg dus ik mocht nog niet naar huis. De volgende ochtend heb ik weer een inwendige echo gekregen en daar hebben ze weer gekeken of ze ergens een vruchtzakje zagen maar dat was niet te vinden.
Ik mocht naar huis maar wel onder curatele. Dus zodra ik iets voel moet ik terugkomen en volledige rust....

Maandag moest ik weer bloed laten prikken en dinsdag weer controle.Het zwangerschapshormoon was ver3dubbeld en er werd weer een echo gedaan. Maar ze zijn 5 minuten aan het zoeken geweest (en zo groot is een baarmoeder toch niet ) maar ze konden nergens het vruchtje vinden.

Morgen moet ik weer bloed laten prikken en daarna weer controle met waarschijnlijk weer zo'n inwendige echo, het gaat mn hobby nog worden want het is de 4e binnen 9 dagen.....

Zijn er mensen op dit forum die dit (her-)kennen??
Ik hoor graag jullie reactie.

Groetjes Jitte

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 21:58
petri

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Jitte,

Wat een verhaal zeg!!

Maar ik herkan me een beetje in dit verhaal! Ik was ook zwanger, week of 4,wist het zelf nog niet, en kreeg ook verschikkelijke pijn rechts onder in mijn buik. Toen we bij de huisarts waren vroeg hij of ik zwanger kon zijn.
Hij had me toen ook meteen doorgestuurd en het bleek uiteindelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn.

Als ik jou verhaal zo lees komt het wel overeen maar ik denk dat ze bij jou het bbm al uitgesloten hebben.

Nou succes
ik hoor het graag van je!!!

gr Petri

[Laatst gewijzigd door petri - 05/04/2007 @ 21:59] - Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 22:14
Geertje

Hoi Petri,

Ze hebben wel gekeken of het bbm was maar ze kunnen gewoon niks vinden.... dus het is nu echt heel spannend. Vooral omdat ik na die 2 dagen pijn eigenlijk geen pijn meer heb gehad. Alleen af en toe een steekje of een soort kramp alsof je net ongesteld gaat worden. Die krampen heb ik af en toe en die heb ik vanaf zaterdag. Maar er zet niks door. Dat zou ik nu toch wel graag willen want dan weet je tenminste waar je aan toe ben.... Maar nu is er niks duidelijk, of het blijft zitten en zich goed gaat ontwikkelen of dat het toch afgestoten gaat worden.
Af en toe echt heel frustrerend!!

Als ik morgen terug ben uit t ziekenhuis dan laat ik t jullie gelijk weten.

Groetjes Jitte

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 16:29
Geertje

Hallo allemaal,

GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!

het bhcg was deze keer weer verdubbeld en tijdens de echo hebben we een klein stipje netjes op zn plek in de baarmoeder zien zitten, was zich echt al aan het in-nestelen in het baarmoederslijmvlies. Volgens de gyn, die direct een heel stuk positiever werd, zag het er nu echt heel goed uit.
Zo, na al die spanning zit ik nu echt even op een roze wolk....!! Maar ik blijf risicopatiënt en krijg voorlopig iedere week controle.

Geniet van het mooie weer,

Groetjes Jitte

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 08:56
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Gefeliciteerd Jitte!!

Super goed nieuws. De kleine was zich gewoon nog even aan het verstoppen

Ik hoop dat het verder een super zwangerschap wordt. Na zo'n heftig begin heb je dat wel verdiend.

Fijne Paasdagen!

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 14:19
Joyce1982

gefeliciteerd, succes

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 10:33
Geertje

Na bijna een week op een roze wolk gelopen te hebben is deze gisteren uit elkaar gespat.
We moesten weer voor controle naar de gyn en daar kregen we de uitslag dat het HCG aan het dalen was en daarna nog een echo waar ook op te zien was dat het vruchtje kleiner geworden is.

Nu moeten we afwachten wanneer het afstotingsproces gaat doorzetten. Dat is dan de 3e keer binnen een jaar.Daarom gaan ze er in het ziekenhuis wel heel serieus mee om en willen ze over 2 weken verdere onderzoeken gaan doen en waarschijnlijk nog een controle of alles weg is. Ik hoop het wel want zo'n curretage zien ik dus echt helemaal niet zitten!!

Groetjes Geertje

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 10:58
Joyce1982

heel veel sterkte jitte, wat een afschuwelijk nieuws.
ik hoop dat ze in het ziekenhuis er snel achterkomen waarom het vruchtje afgestoten word..

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 09:25
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Tjee Jitte,

Weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat ontzettend erg! Het zag er zo goed uit. Vreselijk dat je dit voor een 3e keer mee moet maken.

Heel veel sterkte de komende dagen!!

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 11:56
Geertje

Ik heb me er de afgelopen dagen veel mee bezig gehouden dat het toch een miskraam gaat worden. Sinds gisteravond heb ik af en toe flinke krampen maar er zet nog steeds niks door.

Ga maar gewoon van de zon genieten en afwachten.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en meeleven.

Groetjes Jitte

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]