Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en ben hier eigenlijk terecht gekomen omdat ik hard op zoek ben naar mensen met deze ervaring.
Vorige week dinsdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was licht positief. Hier waren we erg blij mee want het is vorig jaar al 2x misgegaan. Echter, de volgende morgen werd ik wakker van de buikpijn, rechtsonder in de buik. Rond 1 uur smiddags was de pijn niet meer te harden en ben ik naar de huisarts gegaan. Die heeft me direct doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar ben ik na onderzoek door de gynaecoloog direct opgenomen.
Er is zwangerschapshormoon aanwezig in mn bloed maar het was wel laag. Ik moest dus tot de volgende ochtend blijven omdat ik pijn had en omdat ze wilden weten wat de hormoonspiegel deed. Die is de volgende ochtend iets gestegen maar de pijn was nog niet weg dus ik mocht nog niet naar huis. De volgende ochtend heb ik weer een inwendige echo gekregen en daar hebben ze weer gekeken of ze ergens een vruchtzakje zagen maar dat was niet te vinden.
Ik mocht naar huis maar wel onder curatele. Dus zodra ik iets voel moet ik terugkomen en volledige rust....
Maandag moest ik weer bloed laten prikken en dinsdag weer controle.Het zwangerschapshormoon was ver3dubbeld en er werd weer een echo gedaan. Maar ze zijn 5 minuten aan het zoeken geweest (en zo groot is een baarmoeder toch niet

) maar ze konden nergens het vruchtje vinden.
Morgen moet ik weer bloed laten prikken en daarna weer controle met waarschijnlijk weer zo'n inwendige echo, het gaat mn hobby nog worden

want het is de 4e binnen 9 dagen.....
Zijn er mensen op dit forum die dit (her-)kennen??
Ik hoor graag jullie reactie.
Groetjes Jitte