[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/04/2007 @ 17:24 Neeltje | hey meiden, ik ben zo moe, deze morgen ben ik al wenend naar mijn werk vertrokken gewoon omdat ik op was. Mijn man is superongerust en wil dat ik een paar daagjes ziekteverlof neem maar hoe pak je dat aan. Ik wil niet overkomen als profiteur en het is toch ook een beetje raar naar je dokter te gaan en te zeggen, ik ben zo moe. De oorzaak ken ik wel denk ik, kan maar niet doorslapen snachts, in slaap vallen is meestal geen probleem maar rond 2u ben ik wakker omdat ik geen goeie positie meer vind, ben namelijk een buikslaper en nu kan dat niet meer. NOg mensen die zo moe zijn, en wat doen jullie dan, hoe reageert jullie huisarts? Ik zal zowiezo iets moeten doen denk ik want heb ook af en toe harde buiken en mijn hartslag gaat de hoogte in van het minste dat ik doe. ![]() iemand raad? |
| 05/04/2007 @ 17:39 Neeltje | hey kaatje, ik ben vandaag juist 20 weken maar heb een nogal stressvolle job met veel avondvergaderingen en zo, niet echt ideaal als je zwanger bent. Werkgever heeft niet echt begrip want toen ik vroeg mijn vergaderingen te laten vallen kon dat zowiezo niet, mocht zelfs de volgende dag niet wat later beginnen om zo toch wat uitgeslapen te zijn. Ik denk dat wat ik nu voel een opeenstapeling is van al die weken hard werk, dus bel ik straks naar de huisarts. Dank je wel alvast voor je reactie |
| 05/04/2007 @ 19:53 debo | Hey mijn huisdokter doet daar niet zo moeilijk over.Toen ik 10 weken ver was, was ik echt niet goed. De dokter heeft mij toen een weekje rust gegeven (hoewel ik na 2 dagen weer in orde was). En toen ik 29 weken zwanger was had ik ongelooflijke rugpijn en heeft de huisarts mij opnieuw een week rust gegeven. Niemand heeft ooit gezegd dat ik profiteerde. En de rust heeft mij telkens wel goed gedaan. Nu ben ik reeds in zwangerschapsverlof en kan ik het rustiger aan doen. Als ik jou was zou ik zeker is langsgaan bij de huisarts, die harde buiken zijn zeker een teken dat je het rustiger aan moet doen. Succes en hou je goed Debo |
| 06/04/2007 @ 08:11 ilse | Was het eerste deel van mijn zwangerschap ook altijd moe, slecht slapen doordat ik bekkeninstabilistatie heb. Ben toen naar de dokter gestapt en hij heeft mij wel een weekje verlof voorgeschreven.Wat ook bleek is dat ik ijzer te kort had en heb aangepaste vitaminen gekregen. Ook ben ik naar mijn baas gestapt en heb aangepast werk gevraagd.(ben nu 30 weken en werk nog full time)Ook heb ik om de 14 dagen een dagje verlof ingeplant.En dan doe ik niets anders dan rusten en de boel de boel laten. Veel succes met je zwangerschap. |
[Reageer]

zo moe