< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » bekkenband

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/04/2007 @ 10:27
Mamma

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
even een vraagje.
Ik kan sinds gisteren bijna niet meer lopen van de pijn in mijn onderrug en bekken. Nu heb ik via een kennis een bekkenband gekregen, die moest ik zelf afstellen en omdoen, maar heb geen idee hoe weet iemand dit?

Groetjes

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 12:34
Marijke

Het is redelijk ingewikkeld om dat zo uit te leggen.
Anders moet je eens langs je huisarts gaan en vragen of hij/zij die ff voordoet hoe je die moet aanleggen.
Ik heb er ook eentje, bij mij heeft de bandagist het juist ingesteld en uitgelegd hoe ik em moest aandoen.

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 13:30
Kaatjex

Online Status Stuur bericht
Hoi dames,

Sinds gisteren kan ik ook niet meer op of neer van de pijn in mijn onderrug. Weten jullie hoeveel het kost om zo een bekkenband aan te schaffen? en helpt het bij jullie echt?

Alvast bedankt,
Kaatjex

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 13:46
Marijke

Hey

Die bekkengordel helpt maar matig. Het is nu niet dat ineens alle pijn weg is, maar het is draagbaarder. Ik draag hem wel alleen als ik lang in dezelfde houding moet zitten of staan of als ik lang moet stappen (tegenwoordig is lang dus wel al maar 30 minuten meer).
Ik ben bang dat al mijn spieren gaan verslappen als ik dat ding constant aan heb. En eigenlijk het is niet echt comfortabel om heel de tijd aan te hebben, dus alleen dragen wanneer het echt nodig is.

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 19:55
petra

Het is idd zoals marijke zegt, de pijn verdwijnt niet door de bekkengordel, maar het haalt wel de scherpe randjes van de pijn af... Ook ik heb het niet constant aan, om dezelfde reden...

Bij mij kostte het 200euro, maar werd volledig terugbetaald door de ziekenkas...

Succes ermee!

[Laatst gewijzigd door petra - 05/04/2007 @ 19:56] - Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 23:14
Mamma

hallo,
Ik heb mijn fysio gebeld die heeft hem aangemeten en uitgelegd hoe ik hem om moet doen, het haalt inderdaad de scherpe pijn weg. Ze adviseerde me wel om het ook als ik ging rusten if niet lang hoefde te lopen de band af te doen.
In ieder geval bedankt voor de reacties

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]