[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/04/2007 @ 09:10 | Wow heftig verhaal. Zo zie je maar weer dat een ieder het anders beleefd. Hier in Nl gaat het idd wel iets anders ja. De ingreep zelf vond ik niet veel voorstellen , een hele gekke gewaarwording dat wel. Ik moest een half uur op de verkoeverkamer liggen. Een pijnpomp die men in Belgie krijgt hebben we hier niet. Je hebt een catheter en een infuus. Beide worden de volgende morgen uit je gehaald. Ik "sprong" toen uit bed om zelf te douchen en te toiletteren. Men keek daar wel vreemd van op in het ziekenhuis. Na 1.5 dag mocht ik weer naar huis. Eigenlijk achteraf gezien te gek voor woorden maar ok ik kon alles weer zelf. Natuurlijk heb ik erg veel pijn gehad , maar op de een of andere manier heb ik dat gewoon genegeerd. Toen ik thuis kwam dacht ik na 1 week dat ik er wel weer was. Inmiddels zijn we 5 weken verder en heb ik 2 flinke terugslagen gehad. Het ging super maar na 3 weken niet meer. Enorme buikpijnen. Ik moest het rustiger aan gaan doen. En nu ben ik er wel achter dat het een zware operatie is geweest. Het herstel duurt echt 6 weken of langer. Toch er op terug kijkend viel de operatie an sich erg mee. Ik vind het zelfs een mooie ervaring , heel bijzonder. De dames die nog moeten , maak je niet te druk. Ik weet nog dat ik dat zelf ook deed wat men ook zei , maar echt het is zo'n mooie ervaring !IK ben blij dat het ook zo kon , want het was nodig ivm GBS bacterie hier. |
| 10/04/2007 @ 20:22 | Hoi, Heb een spoed KS gehad, kreeg welgeteld 10 minuten om het in mijn hoofd te krijgen dat mijn baby (ondertussen al een flinke jongen van 14 maanden) er via een ander luikje zou uitkomen, effe in paniek! Dus weet wat je doorgemaakt hebt! Alvast veel geluk met je babytje!!!!! ![]() |
[Reageer]

Mijn verhaal van de snede van de keizer

), maar dan zou het heel soepel moeten zijn (kan dus zeker geen kwaad naar een volgende zwangerschap toe).