[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/04/2007 @ 13:36 | Ik ken iemand die maandagavond sex heeft gehad en een half uur later begonnen de weeen :-) Misschien een optie??? :-) |
| 03/04/2007 @ 16:00 Kristel ![]() | bruine trappist en gaan fietsen, wandelen en flink ruiten poetsen zou helpen. hE |
| 04/04/2007 @ 10:08 nanz ![]() | Bedankt kristel voor de raad, ik zal het eens proberen! Ik moet toch mijn ramen nog eens poetsen... Groetjes |
| 05/04/2007 @ 10:39 Oh oh | Dames, door veel vk en gyne's wordt wonderolie ten strengste afgeraden. Door de laxerende werking kan moeder echt doodziek worden. Lijkt me niet echt een fijne kraamtijd dan. En het is gebaseerd op de gedachte dat actieve darmen een baarmoeder prikkelen. Ach ja... daarnaast wordt van alles geschreven over tonic en ananas en de werkzame stof kinine. De hoeveelheden die je daarvan tot je moet nemen zijn schrikbarend hoog! (Laat je groentenman een paar kratjes bezorgen!) Frambozenbladthee schijnt ook te helpen. Omdat het weeën stimuleert. Nanz, je bent er bijna. Die kleine bepaalt zelf wanneer het tijd is. Geduld is een schone (maar oh zo moeilijke) zaak... Sterkte. |
| 07/04/2007 @ 10:58 ellenvt ![]() | Hallo Ik heb gehoord dat Grunwalder goed is . Te verkrijgen bij de apotheker en de kruidenier. Groetjes Ellen |
| 08/04/2007 @ 13:06 | Nou, mijn man en ik hebben 3 dagen geleden sex gehad, maar het mocht niet baten Had het ook niet echt verwacht hoor. Verder heb ik al een hele ananas naar binnen gewerkt, ook dat heeft niets geholpen. Ik ben gewoon ongeduldig terwijl ik nog niet eens over de uitgerekende datum heen ben. Wel ben ik al 5 dagen aan de dairee en er wordt gezegd dat dit een teken kan zijn dat de bevalling er aan komt. Je lichaam reinigt zich dan vlak voor die tijd. Wie weet, wie weet......Succes allemaal!!! |
| 11/04/2007 @ 12:19 anne | Gewoon de natuur zijn gang laten gaan lijkt me nog altijd de beste optie, die baby komt echt wel als hij/zij er klaar voor is ![]() |
| 23/01/2008 @ 12:11 | Niks helpt...bij mij was de bevalling voorzien voor 28 september, Berre is geboren 11 oktober. Niks forceren hoor! Het wachten is niet makkelijk, maar als ze hun tijd uitdoen, zijn ze zo gezond. Berre woog 4 kg 340 bij geboorte en dat was alleen maar in zijn voordeel, het is een stevig mannetje! |
[Reageer]

trucs om bevalling om gang te brengen

maar het was de moeite waard. 

met bloed erbij!