[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/04/2007 @ 10:30 chica | gisteren hebben mn vriend en ik eindelijk nog eens sex gehad. Het was met veel moeite ( voor mij toch ) maar goed. Achteraf had ik een hele harde buik. Toen trok het even weg en toen kwam het weer een beetje pijnlijk zelf. Zijn dit oefenweeen en waarom krijg ik krijg ze altijd na sex tis wel steeds moeilijker om een houding aan te nemen dat zullen jullie ook wel hebben zeker ben nu 33 weken. |
| 03/04/2007 @ 10:38 anoniempje | Hey, als ik het goed heb, dan is het klaarkomen het samentrekken van je baarmoeder. En dat is net wat een wee ook doet. Het is dus normaal dat je bij sex een harde buik krijgt. De ene keer wat gevoeliger dan de andere. groetjes |
| 03/04/2007 @ 10:57 chica | euhm ... maar ik ben niet klaargekomen ![]() |
| 04/04/2007 @ 11:14 1980 | Klopt; in sperma zit een bepaald stofje (ik weet niet precies hoe het heet) dat ervoor zorgt dat je baarmoeder samentrekt. En ook door opwinding kun je een harde buik krijgen. Of het ook nog mag als je al wat ontsluiting hebt, weet ik eigenlijk niet, maar ik heb ooit eens gelezen dat de hoeveelheid van de stof in sperma zo minimaal is, dat een bevalling er pas door op gang komt als je lichaam al bijna op het punt staat om zelf de bevalling in gang te zetten. Sex is dan alleen nog een duwtje in de rug. Wat ik ervan begrepen heb is dat je geen sex meer mag hebben als de vliezen zijn gebroken i.v.m. infectiegevaar. Volgens mij mag het anders wel gewoon. Harde buiken krijg ik toch om de haverklap, en dan start de bevalling ook niet ineens. |
[Reageer]

oefenwee na sex ?
ben nu 33 weken.