< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Tussentijdsebloeding nu nog geen duivels

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Tussentijdsebloeding nu nog geen duivels
03/04/2007 @ 08:08
Vero

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo meiden,

Even een vraag misschien dat jullie dit wel eens hebben gehad. Ik heb een cyclus van 31 dagen, en we zitten nu in ronde 4. Nu had ik voor het eerst op dag 16 en 17 een miniscuul beetje bloed verloren. En inmiddels 2 dagen overtijd en zondag op mijn NOD een negatieve test. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld heeft iemand dit wel eens gehad?? Normaal heb ik altijd een goede regelmatige cyclus.
Ik snap er niks meer van Jullie wel? Weten jullie wat dit kan zijn?? Alvast bedankt voor het antwoorden.

Liefs Vero
Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 16:03
greetje

Online Status Stuur bericht
Hallo Vero,

Als ik het zo lees dan zou het wel eens innestelingsbloed kunnen zijn.
Het kan zijn dat je zwanger bent maar dat je nog niet genoeg hcg hormoon in je hebt, mijn schoonzusje heeft nooit positief getest en toen ze een echo maakten omdat ze dachten dat er iets ergs aan de hand was toen kwam er opeens een handje voorbij, ze was toen al 4 maanden heen.
Ik denk dat als je een week over tijd bent nog eens moet testen.
Ik weet niet welke test je gebruikt hebt, maar uit eigen ervaring weet ik dat die van het kruidvat heel gevoelig is.
Succes

Groetjes

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 18:23
Vero

Hoi Greetje,

Ten eerste heel erg bedankt voor je reactie fijn dat je de tijd hebt genomen om het even te lezen. Het vervelende is dat het waarschijnlijk niet mijn innestelling kan zijn omdat ik toen eigenlijk precies in mijn vruchtbare periode zat. Of zou ik van een hele lange cyclus na een hele korte zijn gegaan?? En als het op die dag een innestelling was dan had ik toch allang positief moeten testen want dat was dan weer 16 dagen later, sorry dat ik zoveel vraag maar word er zo onzeker van dit heb ik nog nooit gehad. Ik hou jullie iig op de hoogte
Bedankt Greetje!

Liefs Vero
Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 18:26
Vero

O ja en Greetje wat een verhaal zeg van je schoonzus...dat is pas echt in onzekerheid zitten. Werd ze ook niet meer ongesteld?

Gr Vero
Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 16:09
greetje

Hey Vero,

Mijn schoonzusje was altijd heel onregelmatig ongesteld en heeft nooit de pil geslikt, ze dachten dat ze ziek was en daarom gingen ze een echo maken en toen bleek het een kindje te zijn, niet gepland maar wel welkom.
Als jij altijd een goede regelmatige cyclus hebt dan lijkt het mij niet dat je van een lange naar een korte gaat.
Mss ben je gewoon een beetje oud bloed verloren, was het helder rood of bruinachtig?
Kijk het is natuurlijk zo dat er vrouwen zijn die gewoon ongesteld worden en toch zwanger zijn, maar maak jezelf niet gek je kan ook gewoon wat later ongesteld worden en dat beetje bloed hoeft niks te betekenen.
Maar ik snap je wel je wil gewoon NU weten wat het was en of je zwanger bent of niet, dat wachten is het ergste.
Ik zou nog even een weekje wachten en als het er dan nog niet dan weer even testen ( dat hou je denk ik echt niet vol, een week wachten hihi)
Ik heb ook zoveel testen versleten omdat ik gewoon niet wou geloven dat het negatief was.
Maar toen na 4 maanden was het toch positief.
Heb je verder ook kwaaltjes die er op kunnen duiden dat je zwanger bent?
Als je een beetje in de stress zit laten de ook langer op zich wachten mss is dat het ook wel.
Ik zit nu ook af te wachten of het bij mij weer raak is mijn eerste cyclus na de bevalling was 35 dagen, ik ben toen 2 weken ongesteld geweest en weet nu dus niet precies hoe lang mijn cyclus echt is.
Ga morgen toch naar de dokter omdat ik wat last van mijn evenwicht/ flauwtes ofzo heb, moet maar even bloedprikken vraag ik gelijk of ze ook willen kijken of ik zwanger ben.
Ik heb namelijk wel een paar kwaaltjes die er op kunnen duiden dat het raak is, maagzuur, tragen darmen pijn in onderbuik en die flauwtes.
Ik wacht wel af.
nou succes hou me op de hoogte.

Groetjes Greetje

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 19:21
Vero

Hoi Greetje,

Super lief van je dat je de tijd voor mij hebt genomen om mee te denken echt bedankt! Ik heb inmiddels 2 testen gedaan 1 op mijn NOD en 1 met 3 dagen overtijd. Ik zit nu op 34 dagen. Allebei de testen waren negatief ze waren van Matcare. De enige dingen waar ik last van heb is hoofdpijn en al een week steekjes in mijn onderbuik daarom denk ik ook iedere keer dat de ongi eraan komt maar tot nu toe nog helemaal niks alleen soms een klein beetje wit slijm (sorry voor detail)Ach ja net wat je zegt ik wacht wel af en als ik ongi of zwanger ben laat ik het jou zeker weten hier Je hebt me echt geholpen.
Ik ben ook heel erg benieuwd na jou zou wel mooi zijn als het gelijk raak is Laat je het dan ook even hier weten?? Veel sucses iig bij de doktor.

Groetjes Vero
Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 13:21

Hallo Vero, Greetje, ...

Eerder toevallig ben ik op deze site terechtgekomen, ik ben blij dat ik nu ergens heen kan om een beetje ervaringen mee te delen.
Ik ben na 7 jaar proberen ook gestart met een ivf-behandeling: komende dinsdag, 10 april, dien ik naar het UZ Jette te gaan voor een bloedafname om na te gan of de eerste poging al dan niet gelukt is. Er werden bij de pickup 11 eitjes weggenomen, waarvan er 8 effectief bruikbaar waren. Eentje werd op dinsdag 27 maart teruggeplaatst. Van de pickup heb ik heel wat last gehad achteraf, van de terugplaatsing heb ik niks gevoeld. Sinds de pickup diende ik de vaginale pillen te gebruiken. Sinds een dag of twee heb ik echter een heel klein beetje bruinverlies,voornamelijk na het inbrengen van de pillen. Is dit normaal of dien ik me ongerust te maken dat het resultaat negatief zal zijn? Andere klachten, op wat hoofdpijn na, heb ik niet...
Groetjes,

san
Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 15:44
Vero

Hoi Sandra,

Helaas kan ik je niet helpen ik heb er geen ervaring mee. Maar ik weet wel dat bruinverlies van meerdere dingen kan komen. Het kan een innestelling zijn of een beginnende menstruatie ook kan het nog een gesprongen adertje zijn dat zou in jou geval zeker wel kunnen omdat je een vaginale pil hebt gebruikt. Pff moeilijk hoor misschien dat Greetje nog een idee heeft.

Ik ben helaas ongesteld geworden . Mijn cyclussen lopen echt heel erg omhoog van 27 dagen nu al naar 35 dagen. Deze maand gaan we ovulatietesten gebruiken misschien dat we dan meer zicht erop krijgen.

Sandra en Greetje ook nog sucses met alles.

Groetjes Vero
Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:13
greetje

Hoi Sandra,

Sorrie ik kan je ook niet helpen mss moet je een topick zoeken waar ivf behandelingen besproken word, want ik heb daar ook geen ervaring mee.

Hey Vero,
Jammer zeg dat je zijn doorgekomen, hoe lang zijn jullie eigenlijk bezig?
Ik heb gister in het zh bloed laten prikken als het goed is krijg dinssag uitslag mss wel woensdag omdat de paasdagen er tussen zitten.
De huisarts laat ook op hcg hormoon prikken ben benieuwt of hier wat uitkomt.
Ik laat het je weten.

Groetjes Greetje

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:37
Jenny

Hey,

Ik heb het ook al voorgehad hoor. op dag 18-19 van mijn cyclus een beetje bloedverlies. hoopte toen ook al op een innestelingsbloeding, of ovulatiebloeding, je weet maar nooit. heb toen ook een paar keer geteste. de menstruatie bleef uit. uiteindelijk na 36 dagen zijn die rotduivels erdoor gekomen,...

Die testen van matcare zouden heeeeeeel erg gevoelig zijn. toen ik van Teaghan zwanger was had ik al heel vroeg een heel licht streepje.

Sorry hoor, wil je echt niet ontmoedigen, wou hier gewoon maar mijn ervaring neerpennen.

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 11:26
Vero

Hoi Greetje en de rest natuurlijk,

Ja best balen dat mijn toch zijn gekomen nu na 35 dagen. Wij gaan nu pas voor de vijfde ronde dus valt nog mee. Alleen mijn cyclussen zijn erg vervelend. 27, 29, 31 en nu al 35 lijkt dus steeds meer op te lopen. Hopelijk voor jou beter nieuwd Greetje laat het maar weten ben benieuwd!

Liefs Vero
Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 20:01
greetje

Hey Vero,

Hier is nog niks door gekomen maar dat wil niet zeggen dat dat niet meer komt.
Mijn eerste cyclus na de bevalling was 35 dagen en die duurde toen 2 weken.
Voor mijn zwangerschap had ik zonder de pil een cyclus van 24 dagen en de 3 dagen , de ha heeft mij verteld dat die cyclus van 24 dagen waarschijnlijk wel weer terug komen.
Mijn vorige duurde ook maar 3a4 dagen dus daarom denk ik dat mijn cyclus van 24 dagen weer terug is.
Ik heb mijn banner wel op 24 dagen gezet.
Morgen krijg ik uitslag van mijn bloed ze zouden ook testen op hcg hormoon ben heel benieuwt of er wat uitkomt.
Laat het je snel weten.

Groetjes

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 16:34
Véro

Heej Greetje,

Ik ben heel benieuwd na de uitslagIk hou het hier zeker in de gaten sucses nog he

groetjes Vero
Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 18:55
greetje

Hey Vero,

Ik heb net een test gedaan en hij is positief!!!!!!!!!!!!
Maar nu weet ik niet of het nog de hcg van de vorige zwangerschap kan zijn volgens mij niet.
Ik wou dit graag maar het is wel een beetje schrikken
Morgen de dokter bellen voor weer een bloedtest of echo.
Ik houd je op de hoogte.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]