[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/04/2007 @ 18:26 Vero ![]() | O ja en Greetje wat een verhaal zeg van je schoonzus...dat is pas echt in onzekerheid zitten. Werd ze ook niet meer ongesteld? Gr Vero |
| 05/04/2007 @ 13:21 | Hallo Vero, Greetje, ... Eerder toevallig ben ik op deze site terechtgekomen, ik ben blij dat ik nu ergens heen kan om een beetje ervaringen mee te delen. Ik ben na 7 jaar proberen ook gestart met een ivf-behandeling: komende dinsdag, 10 april, dien ik naar het UZ Jette te gaan voor een bloedafname om na te gan of de eerste poging al dan niet gelukt is. Er werden bij de pickup 11 eitjes weggenomen, waarvan er 8 effectief bruikbaar waren. Eentje werd op dinsdag 27 maart teruggeplaatst. Van de pickup heb ik heel wat last gehad achteraf, van de terugplaatsing heb ik niks gevoeld. Sinds de pickup diende ik de vaginale pillen te gebruiken. Sinds een dag of twee heb ik echter een heel klein beetje bruinverlies,voornamelijk na het inbrengen van de pillen. Is dit normaal of dien ik me ongerust te maken dat het resultaat negatief zal zijn? Andere klachten, op wat hoofdpijn na, heb ik niet... Groetjes, san |
| 11/04/2007 @ 16:34 Véro | Heej Greetje, Ik ben heel benieuwd na de uitslag Ik hou het hier zeker in de gaten sucses nog he![]() groetjes Vero |
[Reageer]

Tussentijdsebloeding nu nog geen duivels

Jullie wel? Weten jullie wat dit kan zijn?? Alvast bedankt voor het antwoorden.

je kan ook gewoon wat later ongesteld worden en dat beetje bloed hoeft niks te betekenen.
)
ook langer op zich wachten mss is dat het ook wel.
Ach ja net wat je zegt ik wacht wel af en als ik ongi of zwanger ben laat ik het jou zeker weten hier
Laat je het dan ook even hier weten?? Veel sucses iig bij de doktor.
. Mijn cyclussen lopen echt heel erg omhoog van 27 dagen nu al naar 35 dagen. Deze maand gaan we ovulatietesten gebruiken misschien dat we dan meer zicht erop krijgen.
ben heel benieuwt of er wat uitkomt.