[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/04/2007 @ 17:34 W!zzy'82 ![]() | Hallo Er is heel wat tralala rond... onze gyné zegt dat het niet schadelijk is. xxx Wizzy |
01/04/2007 @ 17:34 ![]() | kan geen kwaad hoor, wij hebben het tijdens de zwangerschap meermaals gedaan en het heeft geen schade aangebracht hoor! |
| 01/04/2007 @ 18:28 Nicole ![]() | De dop-tone zelf is niet schadelijk, het is alleen zo, dat je waarschijnlijk vaak je kindje stoort in zijn/haar rust. groetjes Nicole |
| 02/04/2007 @ 08:35 Loesje | Hallo, Nou, ik zou zeggen, waar rook is is vuur. Al die straling, electrische apparaten en radiogolven die een mens tegenwoordig te verwerken krijgt, dat is niet natuurlijk. Er komt niet voor niks op steeds grotere schaal kanker voor. Men is nu ook bezig om mobiele telefoons voor kleine kinderen te gaan verbieden. En vooral zo'n klein en kwetsbaar leventje moet je beschermen. Een baby zit niet voor niks goed verpakt in de buik. Laat dat wezentje daar dan ook zoveel mogelijk met rust. Of bepaalde dingen schade veroorzaken aan een baby is niet altijd zichtbaar of direct zichtbaar na de geboorte. Als je twijfelt of je de doptone moet gebruiken, zou ik zeggen "laat het". Dan kun je een mogelijk later schuldgevoel voorkomen. Is het overigens noodzakelijk om het hartje zo vaak te beluisteren? Is dat het risico waard? Groetjes, Loes |
| 02/04/2007 @ 12:22 W!zzy'82 ![]() | Ik hoop dan dat jullie dit dan ook vinden van zo'n zwangerschapsbelletje (bola)? Dat vind ik voor dat kleine wezentje pas storend. |
[Reageer]

Doptone, schadelijk?