[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/04/2007 @ 07:54 Aapje | Hallo, ik ben nu 34 weken en 4 dagen. Sinds 3 dagen heb ik dagelijks pijnlijke voorween. Het is mijn tweede kindje en bij mijn eerste had ik daar nooit last van. Ze duren niet zo lang, een half uurtje tot een uurtje. Ik vind dit nog zo vroeg? Over een drietal weken zou dit eerder normaal kunnen zijn. Zijn er nog mensen die hier last van hebben? Wat is jullie ervaring hiermee? Groetjes Aapje |
| 01/04/2007 @ 16:28 Aapje | Hoi, Ik heb er niet veel hoor op een dag. Maar een aantal, en ook menstruatiepijn zo. Van mijn eerste zwangerschap had ik dat maar met 37 weken. Dus vind ik het nu toch erg vroeg. Is er dan niemand die pijnlijke voorweeën had en toch nog op tijd is bevallen? Jazeker, ik hou het nog enkele dagen in de gaten. Als ik dagelijks pijnlijke voorweeën blijf hebben bel ik wel eens naar mijn gyn. Groetjes |
| 02/04/2007 @ 09:53 Monica | Toen ik zwanger was van de 2e heb ik met 34 wk een hele dag weeen gehad, zo om de 5,10,15 minuten afgewisseld. Toen waren het volgens mn vk indalingsweeen en konden geen kwaad. Je lichaam is zich al aan het voorbereiden voor het zware werk en je mag natuurlijk met 37 wk al bevallen. Als je het niet vertrouwd, altijd even met de vk bellen. Groetjes,. |
| 02/04/2007 @ 11:29 roes | Hoi, ik heb ook vanaf 34 a 35 weken last van pijnlijke voorweeen en zoals je ziet is de nog niet geboren ![]() Volgens mijn vk niets om je zorgen over te maken zolang het geen echte weeen worden (regelmatiger/pijnlijker/langer) Succes en als je het toch niet vertrouwd zou ik de vk bellen ze hebben liever dat je een keer teveel belt dan te weinig! Roes |
[Reageer]

help: pijnlijke voorween met 35 weken??

nog niet geboren