< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » help: pijnlijke voorween met 35 weken??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
help: pijnlijke voorween met 35 weken??
01/04/2007 @ 07:54
Aapje

Hallo, ik ben nu 34 weken en 4 dagen. Sinds 3 dagen heb ik dagelijks pijnlijke voorween. Het is mijn tweede kindje en bij mijn eerste had ik daar nooit last van. Ze duren niet zo lang, een half uurtje tot een uurtje. Ik vind dit nog zo vroeg? Over een drietal weken zou dit eerder normaal kunnen zijn. Zijn er nog mensen die hier last van hebben? Wat is jullie ervaring hiermee?

Groetjes
Aapje
Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 08:53

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Aapje,

Ik vind in dit geval dat je echt contact met de vk zou moeten opnemen!

Het is echt nog te vroeg voor je kindje om geboren te worden en als de voorweeën pijnlijk zijn wordt er gezegd: contact opnemen.
Eventjes aan de monitor liggen en OF je bent gerustgesteld dat het gewoon normale voorweeën zijn OF je moet weeënremmers krijgen en je kindje komt niet te vroeg

Niet twijfelen, even bellen!

Succes,
nanilla

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 10:34

hoi hoi,
het kan heel normaal zijn hoor met 35 weken ik had er last van met 34 weken ongeveer,moest daardoor ook eerder stoppen met werken ik zou gewoon even de vk bellen
liefs margreth

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 11:20

achteraf gezien had ik ook al voorweeên vanaf dan maar niet pijnlijk. Ik had al 2 weken elke minuut harde buiken en ben bevallen op 36 wk en 4 dagen, op 22 maart.
Ze gaan je geen remmers meer geven nu denk ik. probeer het nog zeker een week vol te houden. Mijn water brak en dan wil je baby echt wel komen dus zolang het weeën zijn zonder je echt in arbeid gaat ist geen probleem.
Maar hou er rekening mee dat je misschien je 40 wk niet zal uitdragen ...
Als het té hard word twijfel niet en ga naar de kraamkliniek of bel je VK

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 16:28
Aapje

Hoi, Ik heb er niet veel hoor op een dag. Maar een aantal, en ook menstruatiepijn zo. Van mijn eerste zwangerschap had ik dat maar met 37 weken. Dus vind ik het nu toch erg vroeg. Is er dan niemand die pijnlijke voorweeën had en toch nog op tijd is bevallen?

Jazeker, ik hou het nog enkele dagen in de gaten. Als ik dagelijks pijnlijke voorweeën blijf hebben bel ik wel eens naar mijn gyn.

Groetjes
Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 08:12
Caroline

Hoi,

Ik heb ook last van pijnlijke voorweëen, sinds een weekje. Ook 's nachts heb ik er soms last van. (zaterdagnacht 4 uur rondgelopen met menstruatie-achtige pijn) Op 26 weken had ik er ook, heb toen aan de monitor gelegen, maar mocht terug naar huis, gewoon rustig aan doen. Het is dan gebeterd, maar nu wordt het weer erger, ook de pijn in mijn bekken is heel erg toegenomen. Gelukkig mag ik morgen weer op controle bij de gyn, dan weet ik meteen meer.

Caroline

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 09:53
Monica

Toen ik zwanger was van de 2e heb ik met 34 wk een hele dag weeen gehad, zo om de 5,10,15 minuten afgewisseld. Toen waren het volgens mn vk indalingsweeen en konden geen kwaad. Je lichaam is zich al aan het voorbereiden voor het zware werk en je mag natuurlijk met 37 wk al bevallen.
Als je het niet vertrouwd, altijd even met de vk bellen.

Groetjes,.
Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 11:29
roes

Online Status
Hoi, ik heb ook vanaf 34 a 35 weken last van pijnlijke voorweeen en zoals je ziet is de nog niet geboren

Volgens mijn vk niets om je zorgen over te maken zolang het geen echte weeen worden (regelmatiger/pijnlijker/langer)
Succes en als je het toch niet vertrouwd zou ik de vk bellen ze hebben liever dat je een keer teveel belt dan te weinig!

Roes

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 22:43
petra

Ik heb er ook al last van vanaf 32 weken ongeveer... Bij mij komen ze om de 5/6 minuten en dit gedurende 2.5 uur (langste)... De gyn heeft me onderzocht en het blijken gewoon valse weeen te zijn en indalingspijnen. Ze veroorzaken dus geen ontsluiting ofzo... Heb ook al paar keer aan de monitor gelegen en het gaat uitstekend met onze spruit.
Maar ik had wel die geruststelling nodig, het kan immers ook anders lopen... Zou gewoon even je gyn bellen en het uitleggen...
Succes!

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 08:20
angie

Hallo,

Ook ik heb er heel veel last van gehad zoveel dat ik aan de ctg gelegen heb en dat ze bijna de k.s gedaan hebben...
Maar je ziet het ik loop nog steeds en morgen is het dan echt zover..
Tip die ik je wil geven rust zoveel mogelijk uit en ga douchen als je er weer last van krijg dat hielp mij wel.
Snachts vond ik het ergst dan kon ik niet veel doen dan alleen maar opstaan en naar het toilet gaan..
Sterkte meid,
Gr, angie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]