[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/03/2007 @ 11:46 mootje | ik ben nu 14 weken zwanger en vanaf week 7 ben ik onwijs misselijk,tot overgeven toe,ik ben misschien een van de weinige die dit niet erg vind,ik heb er 1,5 jaar over gedaan om z3anger te worden,dus ben aan de ene kant best blij dat ik die kwaaltjes nu mag meemaken waar ik wel heel veel last van heb is de onderkant van mijn rug,van mn zij tot aan mn stuitje,kan dit door de zwangerschap komen misschien?het is de eerste zwangerschap van mij,dus weet ik nog niet goed welke kwaaltjes er allemaal nog bij kunnen komen.ook liogt mijn placenta voor de uitgang,en ik voel daardoor veel steken in de binnenzijde van mijn vagina.weetiemand wat je daar aan kunt doen dat het wel weer goed gaat zitten?? alvast bedankt groetjes mootje |
| 30/03/2007 @ 13:02 ilse | Hallo, Proficiaat met de zwangerschap. Heb ook overal last van. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van, niet misselijk niets. Maar nu.... misselijk ben ik niet geweest maar heb bekkeninstabilisatie , zwangerschapsexceem,pijn aan mijn spier boven de schede en noem maar op, beu is dat maar ik neem het erbij , het is voor een goed doel en tijdelijk.Volgende week start ik kine, hoop dat de pijn beterd. |
[Reageer]

zwangerschapskwaaltjes
waar ik wel heel veel last van heb is de onderkant van mijn rug,van mn zij tot aan mn stuitje,kan dit door de zwangerschap komen misschien?

beu is dat maar ik neem het erbij , het is voor een goed doel en tijdelijk.