< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » hoeveel kom je aan van een 2-ling?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
hoeveel kom je aan van een 2-ling?
02/11/2008 @ 12:09

Hallo,

Ik was met 37 weken 12 kilo aangekomen.. en na de bevalling was het er weer af puls nog een beetje.
Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 09:31
Piep

Online Status Stuur bericht
Ik ben bij mijn tweeling van 47 naar 58 kg gegaan. De baby's wogen 2700 en 1800 g. Ik weet niet hoe snel alles er weer af is gegaan want heb thuis geen weegschaal maar na 3 weken deed ik al mijn gewone kleren aan en na zes weken (bij de controle bij de gynae) woog ik zelfs iets minder dan voor m'n zwangerschap. Een tweeling vergt veel energie. Die kilo's die gaan vanzelf weg.
Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 21:32

Ik was 12 kg bijgekomen. Net na de bevalling was ik al 8kg afgevallen. Na 6 weken 15 kg.
Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 18:30
Hela

Hoi,

Ik ben bevallen op 39 weken en was 20kg bijgekomen. De kindjes wogen 2,635kg en 2,985kg. Ik heb 9 maanden borstvoeding gegeven en pas na die 9 maanden gingen de laatste 5kg er vlotjes af. De andere kilo's was ik direct kwijt.
Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 10:48
Liesbeth

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi,

Ik was met 38 weken 17 kg aangekomen. Bij de eerste (eenling)zwangerschap 20 kg. De tweede zwangerschap 18 kg en dat was dus net zoveel als bij mijn laatste zwangerschap, maar dan van 2.

Hoi Roos1979, hoe is het met jou? Ik heb je gemist op ons andere forum (twin april/mei 2008) en de andere vragen ook nog af en toe naar je. Alles goed met de meiden?

Groetjes Liesbeth

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]