< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Gestopt met de pil februari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Gestopt met de pil februari 2007
28/12/2008 @ 12:57
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wendy, tuurlijk begrijpen we dat... Neem al de tijd die jullie nodig hebben.

Vind het zo spijtig voor jullie, ik had het jullie zoooo gegund..

Sterkte meid.

Hier ook minder nieuws. 26 dec is mijn man zijn bompa gestorven. Zijn vrouw is vorige maand gestorven. Het was eigelijk wel wat onverwacht, we hadden het niet echt zien aankomen. Vorige week waren we hem nog gaan bezoeken en toen zei hij nog ' ik ga het niet lang meer trekken' Hij had gelijk... Hij was in het rusthuis en ze hebben hem 's middags nog zijn eten gebracht, toen ze gingen afruimen was hij al gestorven. Heel snel dus wat wel een troost is. Alleen jammer dat er niemand bij was terwijl bij de bomma iedereen van de kinderen erbij was.
Woe 31dec wordt hij begraven, dus das een oudjaar in mineur...

Toch wens ik iedereen alvast een mooie start in 2009!
Liefs
Evy, Christof en Mauro

Link naar deze reactie
29/12/2008 @ 10:50
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wendy, ik vind het zo jammer voor jullie, het was echt zo gegund. Laat ons hopen dat 2009 jullie jaar wordt. Dikke knuffel.
En tuurlijk begrijpen we het als je even afstand wilt nemen, wij zullen hier steeds voor je zijn en we horen elkaar wel in maart terug als je er klaar voor bent.

Evy, mijn innige deelneming.
Hier hebben we net hetzelfde voor gehad, dinsdag 16 december is mijn grootmoeder overleden. Haar man was in januari (een maand voor Siska haar geboorte) gestorven. Ze heeft ook niet moeten afzien, ze zei nog slaapwel tegen haar kamergenote en om 22u hebben ze haar dood aangetroffen, het kwam ook voor ons als een schok. We troosten ons wel met de gedachten dat ze nu terug samen zijn, want ze zag wel af na de dood van mijn grootvader, 70 jaar waren ze een koppel het moet dan wel zwaar zijn om dan alleen te vallen.

Ook van ons de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat al onze wensen (en vooral die van Wendy) mogen uitkomen.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]