< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Te vroeg geboren » Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Te vroeg geboren
Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?
03/01/2009 @ 09:17
LiLLeBi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Iedereen goed gefeest?
Waar is iedereen zo opeens naar toe?

Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 09:37
Kelly

Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor iedereen.

Ja het is hier kalm he.

Wij hebben onze menu van vorig jaar over gedaan omdat het toen door ons klein meneertje in het honderd gelopen is. Maar rond 22 uur lag ik al te slapen. Erg he maar mijn ventje heeft alleen tv gekeken.

Kenji heeft nieuwjaardag wel afgezien. Eerst moesten we gaan eten naar mn ouders. Dan snel naar huis voor een tukje en als hij wakker was gaan eten met de hele familie bij mn grootouders (30 man).

Het was er verschrikkelijk druk met als gevolg dat Kenji die nacht verschillende keren al schreeuwende wakker geworden is. We zijn nochtans direct naar huis gekomen toen we merkten dat het hem teveel was maar blijkbaar toch te laat.

Gelukkig heeft hij deze nacht rustig geslapen. 1 keer maar wakker geweest maar ik zag onmiddellijk dat het van zijn tandjes was. Zijn mondje stond niet stil. Heb dan eens goed met teejel ingewreven en hij heeft de hele nacht door geslapen.

Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 13:44
LiLLeBi

Aiiiii die tandjes ...
Kan best vervelend zijn he!

Helpt die gel bij jullie?
Hier had ik de indruk van niet.

Fijn weekend nog!

Link naar deze reactie
03/01/2009 @ 14:06
Kelly

Ja die gel doet hier wel zijn werk. Overdag heeft Kenji precies geen last van zijn tandjes maar 's nachts wel altijd. Die teejel gebruiken we dan ook enkel maar om verder te slapen. Maar hij is wel niet aan die smaak. Zo een gezichtjes die hij dan trekt. Eigenlijk wel grappig hoor.

Fijn weekend

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 11:25
LiLLeBi

En hoe gaat het met de tandjes?
Hier denkik dat de laatste kies aan het doorkomen is...
Bij ons Zoë he

Gisteren hebben een sneeuwwandeling gemaakt, ons Zoë vroeg zelf om weer naar binnen te gaan omdat ze het koud had.

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 13:07
Kelly

Kenji heeft precies altijd last wanneer de tandjes beginnen te duwen in zijn tandvlees. Dan duurt het nog een week of 2 à 3 eer het er maar door zit. Dus die tandjes zijn in de verste verte nog niet te zien maar hij voelt ze blijkbaar wel al. Dat is toch iets verschrikkelijks he die tanden.

Vanmiddag moeten we naar K&G. Hij moet terug spuitjes krijgen. Pff ik ontzie het me weeral.

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 20:49
LiLLeBi

Hoe was het bij kind en gezin?
Jah die spuitjes ... Gelukkig is het bij ons enkele jaartjes gedaan nu!

Heeft hij al veel tanden?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:14
Kelly

We zijn gisteren dus naar K&G geweest.

Hij weegt nu 8160 gr en is 74 cm groot. Zijn hoofdomtrek is ook 1 cm gegroeid. Ben blij want 3 weken geleden bij de KA was het 3 mm gekrompen. Nu ja ze kunnen natuurlijk op een andere manier meten maar de KA was er precies niet gerust op. Ze had het zelfs in zijn boekje geschreven dat er zeker controle moest zijn. En dat is ook de reden waarom ik op 10 februari terug moet.

Ook wel voor zijn duim maar bij K&G zeiden ze dat ze maar op 1 jaar de pincetgreep moeten kunnen. Zoveel is hij dus niet achter en ipv kiné spraken zij over de kangoeroe of de tunnel ofzo. Dat zou een soort centrum zijn waar ze de ouders helpen om de kids op een bepaalde manier te stimuleren. Ga dit weekend eens info hierover opzoeken.

Ook zei de dr dat Kenji zijn tandvlees dik stond ter hoogte van de kiezen. Ik ben wel verwonderd hierover want hij heeft zelfs nog niet al zijn snijtanden (6 nu in totaal). Nu ja die komen ook op een rare manier uit (niet in de volgorde van de boekjes) dus wie weet. En misschien dat dit ook de 4 moeilijke nachten verklaard.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]