Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/01/2009 @ 21:50 akiki ![]() | hoi hoi, Cindy, welkom terug thuis!! En over een drietal uurtjes: een heel gelukkige verjaardag gewenst!! Amai, ik kreeg koude rillingen bij je verhaal over Djoshua in het zwembad. Het is mijn grootste schrik dat Jasper eens van zijn verzorgingstafel zal vallen, dus ik kan me je shock wel voorstellen!! Gelukkig heeft Djoshua er niets aan overgehouden!! Tsja, ik denk dat het iedere mama wel kan overkomen hoor. Onze kindjes zijn zo ongelooflijk beweeglijk en snel, wij houden die niet bij he! Ik heb es gesurft op het internet voor een locatie voor onze date: ik heb een website gevonden waar er heel wat binnenspeeltuinen op staan: http://www.springintvel...N-Binnenspeeltuinen.asp Cindy, je zou es moeten zien waar jij het liefst afspreekt? Antwerpen is voor jou iets dichterbij dan Gent? Voor ons maakt het niet zoveel uit als we efkes wat verder moeten rijden. Maar Sophie, jij moet es zien wat haalbaar is voor jou, want je zult al een dikke buik hebben tegen dan? En Fropsel, ik hoop dat ook jij van de partij zult zijn zodat we Niels kunnen bewonderen? Heb jij een voorkeur voor een locatie? Hier alles oke. Ik ben moe en toch nog vaak misselijk, vooral vanaf de late namiddag tot 's morgens vroeg. En ik lijd aan slapeloosheid 's nachts, ondanks de vermoeidheid. Pff, ik ben nog steeds geen fan van zwanger-zijn hoor... Soit. Hopelijk betert het toch gauw. Jasper heeft ongeveer tien dagen goed doorgeslapen 's nachts, maar de laatste nachten is het weer gedaan met de pret. Hij komt weer om de 2u wakker. Jammer... Ik had gehoopt dat we er eindelijk waren! Fietje, tsja, dat je beebje nu in stuit ligt, dat hoeft niets te betekenen he. Jasper heeft bijna altijd in stuit of in sterrekijkertje gelegen, maar lag toch perfect voor de bevalling! En zelf lag ik (als foetus dus) steeds perfect, maar mijn moeder ging tien dagen overtijd, en in de laatste drie dagen heb ik me nog in stuit gedraaid zonder dat mijn moeder of de gyn het gemerkt hadden. Ik ben dus met mijn knie eerst geboren. En toch was het, volgens mijn moeder, de gemakkelijkste bevalling die ze heeft gehad (ze heeft vier kinderen gebaard). Dus ja... Wacht het gewoon rustig af... Nog een tip van onze vroedvrouw: stel dat je kindje in sterrekijkertje zou liggen de week voor de bevalling, dan moet je regelmatig op de grond op handen en knieën gaan zitten. En dan zou je kindje zich vanzelf goed moeten gaan leggen. Meiden, ik ga mijn bed induiken. Ik hooooooop op een goeie nachtrust... Duimen omhoog... Vele groetjes! Akiki |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

miskraam bij eerste zwangerschap

Maar gelukkig waren de 2 op het park gebleven en net voor de bewaking ook mee ging zoeken, hebben we de 2 ondekkingsreizigers terug gevonden!

Dit had dan ook wel een goede reden!!Onze lieve manneman heeft 2 tandjes!
Verder kan hij bijna kruipen(nu is het nog meer wippen!
)

Klinkt een beetje raar niet?! Maar ik heb hier ook niet veel vrienden dus tja...ik zeg maar vaak als ik het over jullie heb "mijn vriendinnen uit belgie!", want ik heb er daar meer, dan hier in Nederland!
Hopenlijk is het morgen beter.