< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » kindje verloren bij 17 weken zwangersch

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
kindje verloren bij 17 weken zwangersch
29/10/2008 @ 15:42
lizzie

Online Status Stuur bericht
Hey allemaal,

Als ik cindy's gedachten lees wil ik dit toch zeggen: trek jullie allemaal op aan mijn verhaal! het is ons allemaal gegeund daar ben ik zeker van!

Dikke kus, Lizzie

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 13:00
ENGELMAMA

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hello,

hier even zeer verwarrend.

volgens gyné was mijn cylcus met 2dagen verlengd (volgens follikelmeting op dag 16-17 zat ik pas op dag 14 ) wel deze morgen dag 32 ofwel dag 30 had ik bij afvegen rozig verlies,
dus zijn die in aankomst, ondanks ik ze maar rond vrijdag had verwacht.

(zit nu op dag 32, gerekend van vorige menstruatie, dus een cyclus van 31 dagen, en dat is dan weer wel goed, ze beginnen in te korten)

toch heb ik nog niet die vetrouwde buikpijn.

ofwel heb ik helemaal geen eisprong gehad en vandaar die enorme krampen rond periode van eisprong.

ik begrijp er dus helemaal niks meer van, vanavond probeer ik mijn gyné eens aan de lijn te krijgen.

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 14:25
liesje

Engelmama, is inderdaad zeer vervelend he, dat je zo niet weet van hoe of wat... Wat moet jij momenteel nemen van medicatie? Een collega van me had ook heel veel moeite om zwanger te geraken en met de hulp van utrogestan is dat toch redelijk vlot gelukt.

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 16:06
ENGELMAMA

tot nu toe neem ik niks omdat mijn cyclus altijd al rond de 30dagen was.

hij is de laatste 5maand redelijk regelmatig en ik ben al eens gewoon zwanger geworden en heb een volledige gehad enkel is die geeindigd met een .

clomid zou ik eventueel kunnen nemen maar vanaf ik 2eitjes zou hebben raaad men me aan om te stoppen met klussen want een meerlingzwangerschap is echt niet aan te raden gezien mijn voorgeschiedenis.
wij doen nu zo verder tot we aan 18rondes zitten want dat is het gemiddelde (12-18maand) voor koppels zwanger worden.

ik moet ook rekening houden dat het psychische deel ook een grote rol speelt bij het niet lukken.

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 17:26
cindy

Hallo meisjes...

Vandaag op controle geweest.
Alles was prima, ons kleintje heeft de weg naar de uitgang gevonden, dus geen stuitligging meer. Het zit wel met het hoofdje redelijk laag in mijn bekken en dat veroorzaakt een pijnlijke druk en menstruatiegevoel.
Het weegt nu 1kg660 en dat was volgens de gyne prima.
Ook was er ten opzichte van vorige controle niks verandert aan de baarmoederhals, dus geen verkorting of verweking en alles nog potdicht.
Ik ben weer helemaal opgelucht. Moet wel de utrogestan mooi blijven innemen en ook voldoende rusten.
En ik heb ook medicatie gekregen tegen het brandend maagzuur waar ik al een week of 2 last van heb, de gaviscon die ik pakte was niet voldoende meer.
Dus ben ik nu weer een blije en opgeluchte mama

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 16:30
ENGELMAMA

cindy.

nog een paar weekjes volhouden hé, en dan heb je je ....... in de armen.

engelmama

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 21:09
lizzie

Online Status Stuur bericht
Fijn zeg Cindy, ... nu begint inderdaad het grote aftellen!
Geniet er maar van!

Het lijkt hier wel of de zwangerschap al heel ver weg is... al heel lang geleden. Mijn buik is alweer helemaal strak (heb ik nu voor de ... vierde keer!) en we zitten er weer helemaal in hoor...

De drukte is heel gezellig, ... soms wel héél druk hoor met twee grotere , maar toch nog kleine meisjes eigenlijk en n klein ventje dat 24u van jou afhankelijk is! Maar ... alle drukte, vermoeidheid, kleine zorgjes (teruggeven, krampjes af en toe) nemen we er met heel veel plezier bij.

Daarnet liet ik nog n klein traantje, ... ben alleen thuis nu want Steven is met de meisjes naar toneel en ... op n mooi zacht muziekje weken mijn gedachten terug naar die moeilijke onzekere zwangerschap, het grote verlangen en de hoop die ik niet altijd mocht voelen en ... het kleine wondertje op dat moment in mijn armen...

Ik hoop echt van harte dat jullie zo'n mooi moment ook mogen meemaken: grote dankbaarheid voel ik : ons gezin is eindelijk compleet en alle zorgen kn we nu achter ons laten!

Een hele dikke knuffel voor iedereen!

Liesbeth

Link naar deze reactie
Vandaag @ 12:20
ENGELMAMA

hello,

maandag moet ik opnieuw op follikelmeting want gyné kon niet echt uitmaken hoe het eigenlijk zit.

ik heb links en rechts een follikel zitten , maar hij kon niet echt zien of mijn eisprong nu wel/niet was gebeurd.

maandag komt een volgende meting,dus er zijn nu 2mogelijkheden:
- follikels zijn gegroeid dus de eisprong nog komen (cyclus wordt dan opnieuw veel langer)

- niet gegroeid dan is mijn eisprong voorbij en mag ik eventueel bloed laten prikken om te kijken of ik zwanger ben.

zelf denkt de gyné dat het het laatste zal zijn doordat ik de laatste maanden toch vrij regelmatig ben geweest (met uitzondering van augustus-> geboorte van mijn neefje)

ikzelf denk ook dat het het laatste is (pijnlijke (.)(.) vorige week, zelfde krampen als na eisprong, temp. zit al vrij hoog)

maar ja, ik ben geen dokter hé en een lichaam kan gekke dingen doen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]