Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/12/2008 @ 17:14 SMDJ ![]() | edith inderdaad de kleine komt wanneer hij/zij wil he ja inderdaad leuk de eerste kerst met men meisje ![]() |
| 26/12/2008 @ 22:02 SMDJ ![]() | sofie hopelijk zijn ze snel beter he hier alles goed onze meid slaapt sinds een week door en de groentepap gaat goed begin januari ook beginnen met fruitpap ![]() |
| 30/12/2008 @ 16:34 SMDJ ![]() | hey iedereen edith jeetje bloedverlies maar al een geluk was het niet erg he spannend zeg ![]() |
| 30/12/2008 @ 17:21 Manoe | Echt super spannend wij gaan voor ons 1e kindje. Kan niet wachten, maar maak eerst mijn pillen strip af. Nog een paar dagen. |
| 30/12/2008 @ 17:41 Tessa | Gaan nu voor een bengeltje, hebben al een engeltje. Wij gaan ook weer voor een kindje. Ik ben al een keer zwanger geweest. Maar toen bleek het kindje een ernstige chromosoomafwijking te hebben. En hebben wij besloten om na 21 weken de bevalling in te laten leiden. Dat was op 16 september. Nu druk bezig met oefenen. Moet 8 januari ongesteld worden maar ik hoop dit uiteraard niet te worden. Dames, succes allemaal. |
| 02/01/2009 @ 09:45 jetje ![]() | iedereen de allerbeste wensen voor 2009!!!!!!!!! edith hoe gaat het, nog geen nieuws??????? |
| Gisteren @ 15:03 jetje ![]() | hoehoe.... iedereen in een winterslaap hier ![]() |
Gisteren @ 19:19 ![]() | sientje, wat leuk dat het goed gaat bij jullie ! en ines zo flink seg ! morgen ga ik bloed laten nemen om te weten of onze tweede iui gelukt is voor de rest niet veel speciaals |
| Gisteren @ 21:23 SMDJ ![]() | marijke voor morgen he ![]() edith inderdaad en ? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

ik wil mama worden...jij ook?

weg.