Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/12/2008 @ 21:45 konijntje | Dat is wel waar, het geeft mij een ongelofelijk goed gevoel te beseffen dat ik in mijn eentje een klein mensje groot aan het brengen ben. Dat is het beste dat ik in mijn leven al gepresteerd heb. Het lachje op het gezichtje van je kindje van zodra hij je ziet geeft zo'n warm gevoel. Ik ben al verloren als ik even mijn zoontje niet bij mij heb, zo vlug went dat! |
| 21/12/2008 @ 18:07 ella | Drukke tijd gehad en dus wat minder komen lezen hier.... Zeker en vast nog een dikke proficiat aan Karen met de geboorte van Fenna dus... En als ik het lijstje nog eens bekijk kunnen de hoogzwangeren nu toch al een beetje aant aftellen zijn he...Zijn jullie nog redelijk mobiel met die dikke buik? :-) op 5/12 hebben ze bij mij dus bloed getrokken en eergisteren mocht ik terug naar Jette om een echo te laten doen.... Dus 2 basistesten die dan half februari besproken worden met de dokter en nadien gesprek met counseler om procedure echt op te starten! Misschien heb ik het hier al neergepend maar momenteel zou er dus ook een wachttijd zijn voor het sperma...en nu zou men dus 2 a 3 maanden later pas starten. Het doet deugd om hier reacties te lezen van de alleenstaande mama's die vol lof over hun kleine spruit schrijven! |
| 22/12/2008 @ 22:28 Karen (bij mijn ouders) | We zijn eindelijk uit het ziekenhuis ja ik heb ook weer in het ziekenhuis gelegen Ik ben zaterdag de 13de via de speod binnengegaan omdat ik zo fel hoofdpijn had dat ik dacht dat mijn hoofd ging ontploffen. Ze hebben mij dan opgenomen om te kijken wat er mis was en toen ben ik 's avonds hoge koorts beginnen krijgen ('s morgens nog lichtjes) Ze hebben dan mijn urine nagekeken en ik bleek een hele zware urineweginfectie te hebben die naar mijn nieren was overgegaan. Ik lag zo dicht bij mijn meisje maar mocht haar niet zien, mocht geen borstvoeding geven omdat ze niet juist wisten wat ik had en waar mijn hoofdpijn vandaan kwam wisten ze nog altijd niet. Ook mijn bloeddruk was heel hoog en hoe feller ik hoofdpijn kreeg zoveel te hoger werd mijn bloeddruk. Die is sinds een paar dagen weer oke en ook mijn hoofdpijn is veel minder.Fenna weegt intussen 2,420kg en ze drink weer heel goed aan de borst ben zo trots op mijn kleine meid. Zo nu moet ik haar gaan eten geven want ze heeft honger Groetjes Karen ![]() |
| 24/12/2008 @ 15:15 konijntje | Hey Lin, Wat gaat de tijd toch vlug! Ik herinner mij nog dat je hier schreef dat je zwanger was en intussen ga ook jij heel weldra bevallen! En,al opening? Aan iedereen: een fijne feestenperiode toegewenst. Aan de hoopvolle dames kan ik alleen maar wensen dat 2009 het jaar wordt waarin jullie grote droom waar wordt! Aan de zwangere dames: een prachtige bevalling toegewenst. Ondanks de zware arbeid, tracht er toch wat van te genieten en alles bewust te beleven (tip: veel foto's laten nemen!) want het gaat supervlug voorbij, zelf een bevalling van 16 uur gaat vlug voorbij. Groetjes |
| 26/12/2008 @ 10:46 Dream | Het beste voor 2009 Hoi allemaal, Ik wens jullie allemaal het allerbeste voor 2009. Hier gaat alles prima, Mathis groeit goed en is echt een lief kindje, slaapt ook al heel goed door 's nachts. Na nieuwjaar ga ik terug aan het werk. Vele groetjes. |
| 01/01/2009 @ 11:44 nijnemijn ![]() | Aan iedereen hier een gelukkig en gezond 2009! Dat ieders grote droom uit mag komen dit jaar!! |
| 02/01/2009 @ 21:48 joke | Ook van mij voor iedereen een heel gezond en gelukkig 2009!! Hopelijk komen er hier vele beebjes met hun neus aan het venster piepen! Joke |
| 02/01/2009 @ 22:39 Karen (bij mijn ouders) | Een gelukkig 2009 voor iedereen met vele schattige babytjesLieve groetjes Karen ![]() |
| 03/01/2009 @ 18:11 Vit ![]() | Een gelukkig 2009 aan iedereen, hopelijk mogen alle wensen vlug vervuld worden en verloopt alles vlotjes dit jaar ! Grts Vit |
| 04/01/2009 @ 20:45 Dotje | Dag dames, Sorry dat ik hier zo effe kom binnen vallen... Het was oorspronkelijk niet echt de bedoeling, maar ik word bewust alleenstaande moeder. Het is te zeggen, op 16weken zwangerschap kwam ik er achter dat m'n nog huidige man al maanden een relatie had met andere vrouwen, ook al was het een geplande zwangerschap via Jette. Ik moet zeggen, ik begin aan het idee te wennen dat ik er alleen voor zal staan, aangezien ik al vernomen heb viavia dat hij toch afstand wil doen van het kind. Nu af en toe krijg ik het benauwd, al die vragen... Ga ik het wel kunnen ? En financieel ? Want een crèche betaal je toch veel geld... Hebben jullie nooit die angsten ? Groetjes, D. |
| 05/01/2009 @ 20:07 konijntje | Hey Het is wat laat maar ook van mij de beste wensen! Weldra worden hier een aantal dames mama, ik wens jullie heel veel succes bij de bevalling en de opvoeding van jullie kleintje. Aan de hoopvolle dames: dat jullie kinderwens maar vlug in vervulling mag gaan. Wat kinderopvang betreft: hier in Belgie is het zo dat als je via een dienst voor kinderopvang gaat, je een dagprijs betaalt volgens je inkomen. Via de belastingen kan je tot 11.40 euro terugkrijgen (staat ook op de website van Kind en Gezin). Ikzelf betaal 7,5 euro voor de opvang voor een volledige dag. Volgend jaar kan ik dat dan aangeven aan de belastingen. |
| 05/01/2009 @ 21:01 nele | Hoi iedereen, Ook een beetje laat , maar toch wil ik iedereen de beste wensen toewensen , heel veel geluk met jullie wondertjes en diegenen die nog moeten bevallen een hele fijne bevalling en een gezonde baby, en alle anderen heel veel moed en dat jullie droom ook mag uitkomen. Alles gaat hier heel goed en buikje wordt lekker dik.De kinderkamer begint klaar te geraken. Slapen lukt niet meer zo goed, veel wakker en heel veel last van dromen. Ik denk nu ook wel veel na of wel alles op tijd klaar zal zijn en over de bevalling hoe dat zal verlopen. veel liefs |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

bewust alleenstaande moeder worden?

ja ik heb ook weer in het ziekenhuis gelegen Ik ben zaterdag de 13de via de speod binnengegaan omdat ik zo fel hoofdpijn had
dat ik dacht dat mijn hoofd ging ontploffen. Ze hebben mij dan opgenomen om te kijken wat er mis was en toen ben ik 's avonds hoge koorts beginnen krijgen ('s morgens nog lichtjes) Ze hebben dan mijn urine nagekeken en ik bleek een hele zware urineweginfectie te hebben die naar mijn nieren was overgegaan. Ik lag zo dicht bij mijn meisje maar mocht haar niet zien, mocht geen borstvoeding geven omdat ze niet juist wisten wat ik had en waar mijn hoofdpijn vandaan kwam wisten ze nog altijd niet. Ook mijn bloeddruk was heel hoog en hoe feller ik hoofdpijn kreeg zoveel te hoger werd mijn bloeddruk. Die is sinds een paar dagen weer oke en ook mijn hoofdpijn is veel minder.
ben zo trots op mijn kleine meid. Zo nu moet ik haar gaan eten geven want ze heeft honger 

Een gelukkig 2009 voor iedereen met vele schattige babytjes