< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » stoppen met de pil in januari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
stoppen met de pil in januari 2007
04/01/2009 @ 16:38
pukkel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ellen balen ..... hier ook nog niks hoor morgen strippen?!!!

Link naar deze reactie
04/01/2009 @ 20:38
Emmy

Jammer Ellen, op naar de volgende ronde!!

Els; oohh meid, jah is niet zo leuk om zo oud en nieuw te vieren he.Maar ja, hopenlijk heb je een dikke knuffel gehad van je ventje toen hij thuiskwam

Pukkel; jeej je geduld wordt op de proef gesteld he. Hopenlijk doet het strippen iets!!Succes hoor.

Vandaag op kraamvisite geweest bij een vriendin. Beebje is nu 3 weken. Echt al een groot verschil met Ivo.Lachen zeg. Dan is Ivo al een echt dikkertje.

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 12:31
ellen26

Online Status
pukkel nog niets!?!?!? mssn een stomme vraag maar wat is stripen.. tja ik als leek mag dat vragen he!?!nou ik heb de maar gevierd door leker te shoppen en een lekker glas wijn bij een romanatisch dineetje.. tja je moet het maar positief bekijken he!?! ben vandaag maar ff grote schoonmaak aant houden.. kerstspullen weg.. wat een zooi heb je dan toch altijd he?maar ja hoort erbij..
pukkel ik denk aan je hoor!! mijn duimen draaien..
Emmy het gaat zo snel he!? voor je het weet loopt hij door de kamer..

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 17:18
pukkel

@ellen helemaal geen rare vraag hoor ik zal het proberen uitteleggen ...strippen is dat de vk/gynaecloog inwendig met de vingers probeert om de vliezen los te maken<dus niet breken> van de baarmoedermond ,als dit lukt zou dat het laatste duwtje kunnen zijn om de bevalling op gang te laten komen!!! strippen kan niet altyd je baarmoedermond moet al ryp zijn en verweekt anders komen ze er niet bij vaak heb je dan al iets ontsluiting....bij mn eerste zwangerschap hebben ze het ook geprobeerd met 41 weken<vanaf dan gaan ze het ook pas proberen in nl dan> en niks niet gelukt

vandaag helemaal happy de peppy want het is gelukt heb al 1cm ontsluiting en ze is er langs heen geweestr wel pijnlijk hoor maar alles voor mn kindje nu harde buiken en wat bloedverlies ,nu maar hopen dat het doorzet hoeft namelijk niet arghhhhh.....nu let ik echt op elk pijntje hahaha

vrijdag bij geen bevalling weer naar de vk gaan ze het nog 1 keer proberen en anders vanaf zaterdag word ik ingestuurd naar het ziekenhuis en kom ik onder controle van de gynaecoloog arghhh hopelijk komt het niet zover en heb ik in 1 van de komende dagen ons kindje vast spannend!!!duimen jullie voor me

ellen een wijntje groot gelijk heb je daar heb ik zon zin in vanaf vorig jaar december<eh 2 jaar geleden> geen wijntje meer gehad ik wil oooooooook hihihihi liefs en ik blijf voor je duimen!!!

hoessie verders met de dames?

liefs en ik hou jullie op de hoogte

xxx

[Laatst gewijzigd door pukkel - 05/01/2009 @ 17:20] - Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 12:39
Emmy

Pukkel!!! Oohh meid, ben zooo benieuwd he. laat maar snel iets weten!

Ellen; haha jaja ik deed dat ook meestal, een wijntje drinken als ik dan toch net ongesteld was geworden. Enuhh ik was zo voorzichtig dat ik alleen wijn dronk als ik ongesteld was. Als het mss eens raak kon zijn wilde ik geen alcohol in mn lijf. Dus hier altijd een of 2 wijntjes en dan weer niks tot ik weer ongesteld was geworden

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 19:44
pukkel

nog steeds niks hier

liefs

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 20:26
Emmy

Pukkel; meid toch, wat naar zeg dat je zolang op je beebje moet wachten....ik weet wel hoe je je voelt. Als het gaat als bij mij dan beval je morgenvroeg, ik duimmmmmm

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 22:12
pukkel

hoi emmy hopelijk heb je gelijk maar dan moet het nu wel doorzetten ben jij dan met 41 wk bevallen? of was je ook gestript?

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 12:09
Emmy

Ha Pukkel, ja ik ben precies op de dag af op 41 weken bevallen. Dat zou ook eigenlijk de dag zijn dat ik getript zou worden, maar dat hoefde dus net niet meer.Ik duim me suf voor je meid!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]