Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/01/2009 @ 16:38 pukkel ![]() | ellen balen ..... hier ook nog niks hoor morgen strippen?!!!![]() |
| 05/01/2009 @ 12:31 ellen26 | pukkel nog niets!?!?!? mssn een stomme vraag maar wat is stripen.. tja ik als leek mag dat vragen he!?! nou ik heb de maar gevierd door leker te shoppen en een lekker glas wijn bij een romanatisch dineetje.. tja je moet het maar positief bekijken he!?! ben vandaag maar ff grote schoonmaak aant houden.. kerstspullen weg.. wat een zooi heb je dan toch altijd he?maar ja hoort erbij..pukkel ik denk aan je hoor!! mijn duimen draaien Emmy het gaat zo snel he!? voor je het weet loopt hij door de kamer.. ![]() ![]() |
| 06/01/2009 @ 19:44 pukkel ![]() | nog steeds niks hier ![]() ![]() liefs |
| 06/01/2009 @ 20:26 Emmy ![]() | Pukkel; meid toch, wat naar zeg dat je zolang op je beebje moet wachten....ik weet wel hoe je je voelt. Als het gaat als bij mij dan beval je morgenvroeg, ik duimmmmmm![]() |
| 06/01/2009 @ 22:12 pukkel ![]() | hoi emmy hopelijk heb je gelijk maar dan moet het nu wel doorzetten ben jij dan met 41 wk bevallen? of was je ook gestript?xxx |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

stoppen met de pil in januari 2007

hier ook nog niks hoor
morgen strippen?!!!

Maar ja, hopenlijk heb je een dikke knuffel gehad van je ventje toen hij thuiskwam

Lachen zeg. Dan is Ivo al een echt dikkertje.
nou ik heb de
maar gevierd door leker te shoppen en een lekker glas wijn bij een romanatisch dineetje.. tja je moet het maar positief bekijken he!?! ben vandaag maar ff grote schoonmaak aant houden.. kerstspullen weg.. wat een zooi heb je dan toch altijd he?maar ja hoort erbij..
> geen wijntje meer gehad ik wil oooooooook hihihihi liefs en ik blijf voor je duimen!!!
meid toch, wat naar zeg dat je zolang op je beebje moet wachten....ik weet wel hoe je je voelt. Als het gaat als bij mij dan beval je morgenvroeg, ik duimmmmmm