< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeder worden/zijn... » Nu hier verder?;-)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeder worden/zijn...
Nu hier verder?;-)
18/12/2008 @ 15:15
fieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Emmeke

Ik heb in het begin ook getwijfeld. Ze is tenslotte nog maar 4. Maar in haar klas waren er al regelmatig kindjes die feestje gegeven hebben. En dat was allemaal vlot verlopen.

Hier bij ons verhuren ze 1/3 de van een sporthal voor feestje. Al het materiaal (trampoline, speelblokken, ballen,...) wordt dan ter beschikking gegeven. Voor drank moet je zelf zorgen. Dus ik heb haar feestje daar gegeven. Dan konden de kindjes goed spelen en lawaai maken zonder dat ik daar thuis werk mee heb... Bij haar in de klas is het ook nog de gewoonte dat de hele klas wordt uitgenodigd (daarom komen ze wel niet allemaal maar toch wel de meerderheid).

Ze is ook al eens naar feestje in binnenspeeltuin en naar kinderboederij geweest. Vond ze ook geweldig, maar is wel vrij duur... dus zag ik niet direct zitten... Nu was het ook een geweldig succes. Ik had voor alle kindjes kerstmutsen gaan halen en ik zag er maandag eentje met die muts naar school gaan... dus was ook wel leuk

Link naar deze reactie
23/12/2008 @ 11:38
fieke

Rustig hier... waar zitten iedereen???

Allemaal aan 't kerstshoppen

Link naar deze reactie
25/12/2008 @ 16:49
mups

Kerstfeest
Allemaal hele fijne feestdagen toegewenst
Groetjes Mups
Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 11:20
mupsy

Nieuwjaar
Hey Meiden!

Ik wil iedereen een heel gelukkig en gezond 2009 toewensen.
Dat dromen uit mogen komen!

Liefs Mups
Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 14:13
fieke

Onze beste wensen voor iedereen

En allemaal goed gevierd? We zijn gisterenavond naar mijn schoonouders moeten gaan eten. De kids zijn wakker gebleven tot 2 uur 's nachts... Als het aan mijn ventje had gelegen hadden we nog gebleven. Maar ik vond het welletjes. Als hij vroeg aan de kindjes of ze gingen slapen zeiden die natuurlijk neen... Ze vonden het supergezellig zo veel te spelen en nieuwe cadeautjes...

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]