< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 2006-Club » grote baby

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 2006-Club
grote baby
11/08/2008 @ 00:12

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hsllo, ik kwam hier, toen ik zocht op grote baby..
Wie had er een grote baby bij geboorte?? 3000 is normaal voor een meisje en 3500 voor een jongen op 40 weken, dus ik doel niet op deze gewichten, maar de grote jongens/meiden..
Mats, mijn oudste woog op 38,5 weken 3985 gram en Bent de jongste woog op 40 weken en 5 dagen 5050 gram..

Wie heeft er nog meer zó'n grote baby gehad en ging dat allemaal goed bij de bevalling??

Ben benieuwd..

Groetje, Floor

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 23:31

Beide meneren bij mij zijn groot. De ene 4 kilo en de ander 5 bij de geboorte. De jongste meneer (die 5 kilo was bij de geboorte) is inmiddels 2,5 maanden en is 69 cm en weegt 8,3 kilo. Een echte kanjer dus. Waarom wil je dat weten? is er iets specifiek wat je wilt weten i.r.t. het hebben van een grote baby?
Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 14:58
Conny

hey Floortje

Heeft de kinderarts er bij jou toevallig iets van gezegd?
want mijn dochter(tje) is bijna 5,5 maand en is 73 cm en 8,1 kg
steekt dus een heel stuk boven P 97 en Ka sprak om binnen een maand of 2 is bloed te trekken als da zo voort gaat maar op kind en gezin hebben ze hier tot hiertoe nog niks van gezegd buiten da ze wel heel groot is.

groetjes
Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 15:01
Conny

sorry nog vergeten

zoontje woog 4090g bij de geboorte en heeft altijd op p 97 gezeten
dochter 3790 g

bij allebei ingeleid

groetjes
Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 11:36

mijn baby
hoi ik ben sandra ben 20jaar vijf maand geleden was ik een mama ik was 37weken en daar was mijn jongetje'4.270groot en 52cm het was en heeeeeeeel zwaar bevalling .....onder tussen is hij n pas vijf maand oud en weeg 10kl en is 70cm groot waw.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]