[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/09/2008 @ 23:31 | Beide meneren bij mij zijn groot. De ene 4 kilo en de ander 5 bij de geboorte. De jongste meneer (die 5 kilo was bij de geboorte) is inmiddels 2,5 maanden en is 69 cm en weegt 8,3 kilo. Een echte kanjer dus. Waarom wil je dat weten? is er iets specifiek wat je wilt weten i.r.t. het hebben van een grote baby? |
| 04/12/2008 @ 14:58 Conny | hey Floortje Heeft de kinderarts er bij jou toevallig iets van gezegd? want mijn dochter(tje) is bijna 5,5 maand en is 73 cm en 8,1 kg steekt dus een heel stuk boven P 97 en Ka sprak om binnen een maand of 2 is bloed te trekken als da zo voort gaat maar op kind en gezin hebben ze hier tot hiertoe nog niks van gezegd buiten da ze wel heel groot is. groetjes |
| 04/12/2008 @ 15:01 Conny | sorry nog vergeten zoontje woog 4090g bij de geboorte en heeft altijd op p 97 gezeten dochter 3790 g bij allebei ingeleid groetjes |
| 11/12/2008 @ 11:36 | mijn baby hoi ik ben sandra ben 20jaar vijf maand geleden was ik een mama ik was 37weken en daar was mijn jongetje'4.270groot en 52cm het was en heeeeeeeel zwaar bevalling .....onder tussen is hij n pas vijf maand oud en weeg 10kl en is 70cm groot waw. |
[Reageer]

grote baby