Hallo!
Mirella, het gaat inderdaad hard zeg... Je kwam nog maar net geleden vertellen dat je weer zwanger bent, en zie: je bent alweer de kaap van de twaalf weken overschreden! Ukje mooi op schema met groeien, da's fijn om horen... Je hoeft volgens mij echt niet meer te wachten tot de volgende echo om te beginnen genieten... Geloof het maar hoor, jullie krijgen er eentje bij! De eerste stampjes zullen nog wel enkele weken op zich laten wachten, maar van dan af zal het razendsnel gaan...
Ik heb aan mijn tweede zwangerschap veel minder herinneringen dan aan mijn eerste. Alles ging zo snel en ik had het al zo druk met mama zijn voor Pol... Voor ik het goed en wel doorhad lag ik in het ziekenhuis met een dochter op m'n buik, haha!
Meisje, voor jullie inderdaad een spannend jaar voor de boeg! Wanneer moet je je resultaten voorleggen aan die jury? Ga je op tijd klaar zijn met je onderzoek? Kan me goed voorstellen dat het stressen is... Misschien maar goed dat je met zwanger worden wacht tot die stresstijd voorbij is. Als je pril zwanger bent, moe en misselijk en onzeker over het goede verloop van die nieuwe zwangerschap, ben je al helemaal niet bestand tegen de stress van deadlines en verdedigingen...
Hoe gaat het met de rest hier?
Ik ben na twee weekjes verlof maandag naar mijn werk 'gegleden' (letterlijk, jongens wat een ijzel!). Ik heb er 2 uur over gedaan om tot ginder te geraken... Gisteren ging het gelukkig een pak vlotter. En vandaag heb ik mijn vrije dag. Zaaalig! Pol naar school gebracht, soep gekookt, boodschappen gedaan met Nette... Genieten zeg!
Ik vind het heerlijk dat Pol nu zo graag naar school begint te gaan. Ik heb mezelf ook aangesloten bij het oudercomité, ik hoop zo snel wat mensen te leren kennen in het dorp waar Pol naar school gaat en waar we (hopelijk vanaf de zomer) gaan wonen.
Groetjes
Snuffie