Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/12/2008 @ 22:42 nefertiti ![]() | Fijne kerst meiden! |
| 31/12/2008 @ 11:35 | Hoi lieve meiden! Allemaal een goed uiteinde van 2008 ![]() Dat 2009 jaar een vruchtbaar jaar mag worden ![]() Ksenia, ik hoop dat het wel goed met je gaat je bent zo stil Hoe was de echo? Voor iedereen een dikke knuffel ![]() |
| 02/01/2009 @ 13:25 nefertiti ![]() | Gelukkig nieuw jaar allemaal! |
| 03/01/2009 @ 20:40 | Hoi Allemaal Een heel fijn en goed 2009 voor allemaal! Ksenia, doordat je twee vruchtjes hebt, wordt er ook twee keer zoveel hormonen geproduceerd. Voor mij was dat ooit het eerste teken dat ik zwanger was van een tweeling.....allerlei kwaaltjes waren gewoon meer..... Bela, lekker genieten he! Nefertiti......je leeft ook iedere keer weer in spanning he......pff Ik nu ook eigenlijk, ben 5 dagen overtijd, maar dat is voor mij niet zo veel anders dan normaal. Ik doe misschien volgende week een testje. Ik wil mezelf niet voor de gek houden, dus geloof er eigenlijk niet in. Verder zijn hier heel veel spanningen en getreiter van mijn ex. Er staan alweer twee rechtszaken voor de deur. En hij zal wel weer gelijk krijgen zoals altijd..... Aan de ene kant went dat , aan de andere kant went het nooit. Ik lees wel steeds een beetje met jullie mee, maar schrijf dus niet veel, om mezelf te beschermen. Heel veel liefs Viola |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger worden na je 40ste

: misselijk, overgeven dag en nacht(!!!), barstende hoofdpijn.... Ik zal zeker niet klagen over mijn kwaaltjes! Alleen vraag ik mij af of het nog lang zal duren. Ik durf niets van medicatie te nemen.