< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Je zelf voor de gek houden

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Je zelf voor de gek houden
Vandaag @ 10:31
An

Online Status Bekijk profiel
Westerhoutje, wat geweldig om je verhaal te lezen! Ik ben trots op je meid!!! Goed gedaan!!!! Jesse was trouwens nog lichter bij de geboorte, nl. 2960 gram. Op de groeiecho met 35 weken destijds konden ze toch echt zien dat hij klein was, maar wel binnen de marges. Ach doet er ook niet meer toe. Levi is gezond en mooi op gewizht!!! Geniet van jullie kleintje!!!!!

Jaaaa.......Dieltje, jij bent toch echt de volgende!!! Vergeet niet dat de dag van de geboorte van jullie kindje, ook de mooiste dag uit je leven gaat worden. Komt dus allemaal goed Vind het zo spannend.....

Aan alle andere meiden een dikke

x An

Link naar deze reactie
Vandaag @ 10:44
Dais

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Westerhoutje, gefeliciteerd meid. Wat ben ik blij voor jullie zeg! Fijn dat alles goed is met jou en je mooie zoon. Levi, mooie korte naam.

Nu Dieltje ;-)

En dan ik zeker? Gaat ook wel snel nu bij mij hoor.

Kus voor iedereen.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:17
Wendy

Online Status Stuur bericht
an heeft helemaal gelijk he dames! wat mij de afgelopen tijd ook allemaal overkomen is (volgende week weer naar het ziekenhuis, naar de gyn dit keer...) ik had het allemaal nooit willen missen! wat is het toch een fantastische ervaring om moeder te mogen worden, echt zalig!
wie laat z'n kindjes eigenlijk allemaal dopen? mirte is volgende maand aan de beurt, spannend! na de tijd een feestje in een restaurant met de hele familie en al het eten zal roze zijn hahaha!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:12

Wendy, lotte is al gedoopt... wel beetje op alternatieve manier met rent a priest en in de duinen maar het is gebeurt en het was zalig!

Er staan nieuwe foto's van Lotte op m'n profiel!!!!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:27
Wendy

Online Status Stuur bericht
hey marleentje! superleuke foto's zeg, hoe krijg je haar zo aan het lachen? mirte lacht wel heel veel maar als ik een fototoestel voor mijn gezicht hou dan trekt ze alleen maar haar wenkbrauwen omhoog hahaha. 1 zo'n "verbaasde en verschrikte" foto is natuurlijk wel grappig maar 30 achter elkaar is ook weer jammer... dan denkt iedereen later dat ze altijd zo'n gezichtje had! aangezien wij nog steeds met karton werken kan ik er geen 30 achter elkaar schieten...
ja, lotte's doop weet ik nog, aan zee toch? het is nu een beetje koud voor de zee en die is bovendien ook te ver weg dus wij houden het maar op een ceremonie in de kerk.

oja, ik ga er misschien toch nog uitkomen met mijn werkgever: 2 dagen per week werken. ik zou het wel leuk vinden. mijn man blijft dan thuis bij onze meid!
x
wendy

Link naar deze reactie
Vandaag @ 16:43
pien

Oh gelukkig Westerhoutje.... Alles is goed gegaan. Ik vod het best spannend allemaal.

Geniet lekker van Levi!!!

Dieltje, geniet nog lekker van je dikke buik!

An, heb jij ook zo'n last dat je hersenen soms zo "wollig" lijken te zijn. Het duurt bij mij vaak zo lang voordat ik alles registreer en bij mij goed binnenkomt. Ik hoop toch wel dat dit beter gaat worden. Op ons werk hebben wij veeeeeel vacatures. En zieken..... Vandaar dat de werdruk voor de mensen die er zijn erg hoog is. DIt komt ook niet ten goede aan de sfeer.

Gr Pien

Link naar deze reactie
Vandaag @ 17:16

wendy, in een kerk kan ook leuk en gezellig zijn hé!
Ons lotte lacht eigenlijk altijd en als ze een fototoestel ziet dan begint ze show te geven... tis een klein showbeestje!!!
Op m'n facebookpagina staat er trouwens een leuk filmpje van haar...
Zou een goede regeling zijn voor je kindje: jij 3 dagen erbij en de 2 andere je man... super!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 17:36
An

Online Status Bekijk profiel
Hoi meiden!

Pien, oh ja, die wolligheid komt me helemaal bekend voor. Ik ben ook alles kwijt. Geef waardeloze adviezen op het werk, kan niks meer vinden. vreselijk. Ben benieuwd wanneer dat over gaat. Heb nog steeds het gevoel niet helemaal mezelf te zijn en dat de hormonen nog door mijn lijf gieren. Jammer dat de werkdruk momenteel zo hoog is bij jullie. ER is nogal een lerarentekort he?! Veel sterkte iig.

Wendy, Jesse wordt 14 december gedoopt. Van mij hoefde het om eerlijk te zijn niet zo, maar mijn vriend wilden het wel heel graag. Nou dan sta ik daarachter natuurlijk.....

Nou ga weer, Jesse huilt, Snap het niet. heeft net eten gehad....

x An

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]