Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/12/2008 @ 09:37 Rachiti | 1e maand klussen, en misschien prijs ? Hallo iedereen, ik ben gestopt met de pil op 17 november, en we zijn dus aan het klussen sinds 24 november . Logischer wijze zou ik mijn gehad moeten hebben op maandag 15 december, en het enige dat ik heb is heel licht bruin slijmverlies, maar geen druppel bloed. Ik stel mij vragen , en morgen ga ik een testje doen :-) Daarnaast heb ik krampen in mijn buik, maar soms neem ik mij voor een gekke ... Wie kan mij meer info geven ? |
| 06/01/2009 @ 11:49 Ra | wij gaan ook voor de 1ste. Zijn al meer dan een jaar en bijna 4 maanden aan het proberen. Lopen nu bij de feritaliteit kliniek. Ik ben nu een dag over tijd. Test was negatief. Heb weinig hoop zal morgen wel weer ongesteld worden. Hoop het natuurlijk niet. Mijn man gelooft niet dat het kan aangezien hij denkt dat zijn zaad niet actief genoeg is. We hebben zo'n thuistest gedaan en daaruit bleek dat die geen goed zaad heeft. Gelukkig hebben we een test van de doktor meegekregen vrijdag kan die het inleveren. Dan weten we meer.Daar heb ik toch meer vertrouwen in. |
| Gisteren @ 11:41 Ra | Net gebeld met het ziekenhuis. Wanneer ik een zwangersschaptest kan doen. Zij zei dat het op de 33ste dag het beste was. Morgen dus. Ik knijp hem nu wel zal het een keertje echt zo mogen zijn. Vind het ook erg eng omdat ik al zolang hoop en niet kan geloven dat het misschien eindelijk gelukt zal zijn.Kan niet wachten tot morgen. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie is er ook bezig voor de 1e??

. Logischer wijze zou ik mijn
gehad moeten hebben op maandag 15 december, en het enige dat ik heb is heel licht bruin slijmverlies, maar geen druppel bloed. Ik stel mij vragen
, en morgen ga ik een testje doen :-) Daarnaast heb ik krampen in mijn buik, maar soms neem ik mij voor een gekke
... Wie kan mij meer info geven ?