< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Wie is er ook bezig voor de 1e??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Wie is er ook bezig voor de 1e??
18/12/2008 @ 19:12
Missy

Online Status Bekijk profiel
Ja zo stil hier!!! Allemaal druk. Heb ik ook hoor. Kleintje slaapt snachts niet en overdag wel. En heeft veel last van krampjes. Kind en Gezin raadde mij venkelthee aan maar daar wil hij niets van hebben. Nog iemand tips? Voor de rest stelt hij het goed. Weegt intussen 4.650 kg en meet 55 cm. Doet het heel goed.

Voor de rest alles ok met iedereen?

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 08:58

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,
Het is hier inderdaad rustig... ochja dat is toch met periodes zo.

Hier is alles prima hoor!
Imke wordt ondertussen groot... al een brokje van 8,460 en 68,5 cm! Het gaat toch rap zalle... geniet van elke seconde dames!

Hoe is het met de rest? Iedereen volop bezig met de voorbereiding van Kerst en Nieuw?

Groetjes en heel fijne feestdagen!

Zwaps

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 09:37
Rachiti

Online Status
1e maand klussen, en misschien prijs ?
Hallo iedereen, ik ben gestopt met de pil op 17 november, en we zijn dus aan het klussen sinds 24 november . Logischer wijze zou ik mijn gehad moeten hebben op maandag 15 december, en het enige dat ik heb is heel licht bruin slijmverlies, maar geen druppel bloed. Ik stel mij vragen , en morgen ga ik een testje doen :-) Daarnaast heb ik krampen in mijn buik, maar soms neem ik mij voor een gekke ... Wie kan mij meer info geven ?
Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 17:48
Simba

Hallo Rachiti, welkom! In het begin ben je nogal onregelmatig en moet je cyclus soms een beetje zoeken. Dus het kan zijn dat je je maandstonden niet onmiddellijk doorkrijgt en je cyclus langer duurt dan 28 dagen.

Amaai Zwaps, dat wordt al een flinke meid hè! Als ik dat zo bekijk bij jullie, gaat het allemaal zo snel hè! Kga ervan genieten.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
20/12/2008 @ 15:13
Missy

Hoi ladies

Alles ok? Met ons wel.

Zwaps je gaat er weer voor zie ik? Fijn!!! Spannend he Hoe kom je bij die beslissing? Wou je ze snel na elkaar? Vind het altijd één van de fijnste tijden het "oefenen" en afwachten. Vond ik heerlijk. Stresserend maar zalig. Hoop dat het snel raak zal zijn. Hoe lang zijn jullie al bezig?

Heb nog een vraagje. Na hoe lang ga ik mijn menstruatie nu krijgen? Heb hier geen idee van?

Link naar deze reactie
23/12/2008 @ 13:47

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey dames

Heel fijne feesten toegewenst!!

Missy zo'n 3 maanden na de bevalling kan je je terug verwachten. Wij wouden ze inderdaad achtereen en ja we weten niet of we terug met behulp van clomide gaan moeten werken. Maar gezien de misval begin deze maand zal het normaal wel op de natuurlijke manier lukken.

Groetjes en tot ...

Link naar deze reactie
28/12/2008 @ 15:34
Simba

Hallo iedereen

Weer eventjes geleden. We hebben al onze bezigheid gehad in ons verlof. Geboortekaartjes, doopsuiker en babykamer zijn besteld. Is echt leuk om dat allemaal te kiezen. We zijn ook eens naar Gent geweest vrijdag, alleen heb ik er niet veel van kunnen genieten. We hebben veel kleertjes gekocht, maar ik had weer zoveel last van bandenpijn, kon met momenten niet meer wandelen. Ik vind het zwanger zijn toch echt lastig. Ik kan niet te ver meer gaan, of ik heb te veel pijn. Is wel zwaar. Anders doen we echt redelijk veel in het kerstverlof, van uitstapjes en zo, maar nu gaat dat niet. Morgen mijn laatste dag verlof... De verf staat klaar, morgen begint mijn ventje eraan. En midden januari komen ze al het kamertje leveren!! Goh, ik zal zo blij zijn als ons kleintje er is.

En wij komen in alles wreed goed overeen. We hebben nu vanalles moeten kiezen en dat gaat allemaal vlotjes. We hebben nogal dezelfde smaak.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
31/12/2008 @ 01:04
Missy

Hey meisjes

Even geleden. Met ons alles goed. Vandaag op controle by de gynaecoloog en alles was ok. Op naar de volgende zei hij. Grappige humor.

Kleintje slaapt nog steeds niet door 's nachts, eet om de 3,5 uur. Is behoorlijk zwaar hoor. amai niet. Maar a mom has to do what a mom has to do. we klagen niet. Heeft een beetje last van uitslag in zijn gezicht, hoofd en nek. Ze zeggen dat het van de melk is maar vind het toch raar.

Simba fijn he die voorbeireidingen. Dat vond ik er nog het fijnste aan. Geneit ervan meid. VOor jhe het weet ligt je kleintje in je armen.

Zwaps ik hoop dat het voor jou snel raak zal zijn. Doe jullie best zou ik zeggen.

Link naar deze reactie
04/01/2009 @ 15:07
Simba

Iedereen een gelukkig nieuwjaar!! Dat er nog veel babytjes mogen bijkomen!!

We hebben gisteren weer aan babyshoppen gedaan. We krijgen van mijn ouders de wandelwagen, tis er eentje van Quinny geworden, echt heel handig systeem hebben zij. Hij was gelukkig op voorraad dus hebben we de buggy met wandelmand erbij al mee naar huis genomen. Dan hebben we ook een park gekocht. Ook parkbekleding gevonden. De parkbekleding hebben we cadeau gekregen van mijn zus en haar man. We hebben mooie cadeau's gekregen.
We hebben alles al eens uitgepakt om te kijken of alles er toch inzat en goed werkte. De wandelwagen hebben we weer in de doos gestoken om niet te veel stof te pakken. Het park staat al in mekaar in de living. Maar de parkbekleding heb ik er nog niet in gelegd, ligt toch maar vuil te worden dan. Ga dat maar een maand voor de bevalling klaar zetten. Is met een hemel en zo, mooi hoor.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
04/01/2009 @ 17:38
Missy

Hey ladies

een gelukkig 2009 en de beste wensen.

simba fijn he dat shoppen. is 1 van de leukste dingen. ikzelf heb de buggy van mutsy is superhandig en nog mooi ook. ik vond de quiny een beetje te klein maar dat is smaak natuurlijk. dus voor jou begint het ook te naderen he. nog 4 maandjes. zal snel zijn hoor.

hier alles ok. met mij dan toch. kleintje slaapt nog steeds niet door. is ook wat ziekjes vandaag niezen en verkouden oogjes. zo zielig. voor de rest niks bijzonders. morgen komt de vroedvrouw nog eens. eens kijken hoeveel hij weer is bijgekomen.

zo dan ga ik maar weer. tot snel.

byeee

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 11:49
Ra

Online Status
wij gaan ook voor de 1ste. Zijn al meer dan een jaar en bijna 4 maanden aan het proberen. Lopen nu bij de feritaliteit kliniek. Ik ben nu een dag over tijd. Test was negatief. Heb weinig hoop zal morgen wel weer ongesteld worden. Hoop het natuurlijk niet. Mijn man gelooft niet dat het kan aangezien hij denkt dat zijn zaad niet actief genoeg is. We hebben zo'n thuistest gedaan en daaruit bleek dat die geen goed zaad heeft. Gelukkig hebben we een test van de doktor meegekregen vrijdag kan die het inleveren. Dan weten we meer.Daar heb ik toch meer vertrouwen in.

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 14:21
Nerana

Hallo ladies,

Allemaal nog een heel gelukkig nieuwjaar!

Lig nu ziek thuis, verveel me...

@Ra: Ik hoop voor jou en je man dat je ong.nog weg blijft en je positief nieuws krijgt! Zo wel heel tof zijn zo, in het nieuwe jaar.

Hier rustig afwachten. Voel nog geen ong.kwaaltjes die ik normaal gesproken een week van tevoren duidelijk wel heb. Afwachten dus.

Hoe is het nu met je zwaps? Hoop ook echt dat het snel mag lukken bij je/jullie.

Heerlijk al dat shoppen Simba. Nu grotendeels helemaal gereed?

Missy, is de kleine al weer wat opgeknapt? Hoop het wel.. is ie goed aangekomen?

Nou meiden, tot snel.

Groetjes!

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 19:12
Simba

Missy, nog 3 maanden hè! Kzal blij zijn als het zo ver is.

Nerana, ja ik heb al redelijk veel ja. Nu zaterdag brengen ze de babykamer.

Ra, het zal inderdaad best zijn om eens een professionele test te laten doen van het zaad van je man. tbeste meid!

groetjes
simba

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:41
Ra

Online Status
Net gebeld met het ziekenhuis. Wanneer ik een zwangersschaptest kan doen. Zij zei dat het op de 33ste dag het beste was. Morgen dus. Ik knijp hem nu wel zal het een keertje echt zo mogen zijn. Vind het ook erg eng omdat ik al zolang hoop en niet kan geloven dat het misschien eindelijk gelukt zal zijn.Kan niet wachten tot morgen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 16:09
Nerana

Ra, ik duim met je mee voor morgen!!! Zou echt super zijn!

@Simba: Oh de babykamer! Dan wordt het echt helemaal echt. Ik kan niet wachten tot wij die dag mee mogen maken..

We hebben besloten, dat als ik nu weer ong. wordt om alles maar te laten onderzoeken. Nu 1jaar bezig en de frustraties zijn er al tijden. Ovulatietesten hebben geen duidelijk beeld laten zien en ook het temeperaturen is niet duidelijk. Bleeh.. Heb me er eigenlijk al bij neergelegd dat het misschien niet zo mag zijn voor ons. Ik wil niet die medische molen in...Maar voordat ik doordraaf, eerst maar eens afwachten of ik wel ong wordt vrijdag....

Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]