< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » gezocht - gestopt sept '06 - 2de kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
gezocht - gestopt sept '06 - 2de kindje
05/01/2009 @ 16:21
Dwotsje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oh Debske, dat wist ik helemaal niet... Niet goed opgelet dus...
Jammer dat je ventje technisch werkloos is, afwachten dus..
bij jullie allemaal sneeuw? Hier niet!
Wie weet komt het nog! Dus Anneliesje heeft de pokken... Hopen dat ze er gauw van verlost is!

Greet jammer dat het deze keer weer niet raak is. Hoop houden voor 2009!

Ryanne was op cons.buro nog net geen 9 kg en 72 cm, prikken gehad en daar reageert ze tot nu toe heel goed op!

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 17:42
Kelly

Online Status Bekijk profiel

Hallo,

Hierligt echt wel veel sneeuw, amai en vannacht gaat het -15 zijn dus dat belooft morgen op de weg.

ai anneliesje windpokken zo afzien, Rhune heeft daar gelukkig nooit van afgezien hij haar ook maar 16 blaasjes op heel zijn lichaam dus echt nie veel he.

Vandaag gebeld naar leuven en 21 januri mag ik naar de prof gaan, ben is benieuwd , kan dus beginnen aftellen.

zo ga het eten maken want mijn ventje is ziek dus ik ga koken

tot een van deze

Grtz
Kelly

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 19:46
Dwotsje

Tjeetje Min 15? Hier wordt het vanacht ongeveer min 10 zeggen ze. Dat vind ik al koud... Brrr. Elektrisch dekentje maar aan...
Kelly, beterschap voor je ventje, en ik hoop dat ze daar in Leuven wat kunnen doen voor jou, jullie!

Morgen heb ik pianoles, zijn er meer van jullie die aan muziek doen?
Ik ben zo muzikaal, ik oefen nooit, ja op de laatste dag moet het nog eens wezen, erg he?

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 13:10
debske

kelly, hopelijk is je ventje snel weer beter!!
liesje heeft deze morgen mooi 2 uur geslapen hoop dat ze nu vannacht ook terug gaat slapen want het is echt erg zo,.. moe en niet willen/kunnen slapen echt als ze rond haar poep geen honderd blaasjes heeft heeft ze er geen,.. en met die pamper jeukt dat natuurlijk enorm,... valerie heeft er ook bijna geen last van gehad geen koorts of niks,... straf dat elk kind er zo verschillend op reageert he,...
doet toen ik klein was heb ik ooit is 1 jaar notenleer gedaan maar had laatste examens geloof maar 60% en dat was niet voldoende om over te mogen en deed die notenleer ook niet graag dus zonder notenleer geen instrument,... heb wel al gehoord dat ze het gaan veranderen dat je al meteen notenleer kan combineren met een instrument das wel veel motiverender denk ik,...
cindy hopelijk zijn jullie veilig thuis geraakt!!!

veel groetjes

[Laatst gewijzigd door debske - 06/01/2009 @ 13:19] - Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 13:30
Dwotsje

Nog niks van cindy gehoord???

Debske, bij ons is het al jaren dat je een instrument bespeelt en tegelijk leert noten lezen.. Dat is wel gemotiveerder, maar toch oefen ik niet. Heb het op mijn manier niet aan tijd...
Wat minder op dit forum en meer oefenen, haha.

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 13:31
Dwotsje

Debske dat is echt afzien dat ze er zo'n last van heeft, zielig hoor, sterkte!

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 13:47
debske

doet hoop echt dat het ergste nu toch voorbij is!! als ik ze inwrijf met van die mentholtalk dan geniet ze er ook echt van,... zonder pamper en dan maar zachtjes wrijven,... dan ligt ze stil ze (ik zou er ook van genieten denk ik haha) buikje en dan op rug liggen,...
ach ze moeten ze toch allemaal gehad hebben he,...

ja als je noten en instrument samen krijgt is idd veel leuker,... je moet er wel tijd voor maken he!!

groetjes

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 14:09
Dwotsje

TJa ik weet het Debske! Maar oefenen is erg vervelend. Als je een nummer kent, dan is pianospelen erg leuk...

dus ze zit lekker met de kont in de Mentholpoeder, haha!
Gelukkig gaat het alweer wat beter he?!

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 22:39
Dwotsje

Cindy zou toch al lang iets van haar moeten laten horen?
Ik begin me een beetje zorgen te maken....
Misschien wel onterecht, maar ze is iemand die het ons graag zou willen vertellen denk ik, toch?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:34
Kelly

Hallo,

Als Cindy vrijdag bevallen is mocht ze normaal gisteren naar huis, dus hopelijk horen we vandaag iets van haar.

Amai this koud he, nie te doen buiten, dat het maar vlug weer wat warmer wordt.

Zo ga mij verder klaarmaken om te gaan werken

tot binnenkort

Kelly

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:27
Dwotsje

Het is echt koud ja! Gisteren nog naar de ijsbaan geweest met Johan. Hij vond het prachtig.

Ja Cindy, ik hoop gauw wat van haar te horen...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:37
debske

meiden,

ja ons Cindy,....
ze zal haar handen wel vol hebben met haar beebje!!! en nog geen tijd gehad om even het nieuws te vertellen,...

groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:08
cindy

Hey meiden,hier ben ik weer!
En ik kom trots melden dat ik vorige vrijdag om 11u45 bevallen ben van Ella, onze kleine lieve schat. Ze woog 3kg120 bij de geboorte en is 47 cm.
Sorry dat het zo lang duurde maar er was geen internetverbinding in het ziekenhuis en ik ben pas deze namiddag terug thuis. We zijn een dagje langer moeten blijven omdat ons Ella teveel gewicht verloren was doordat mijn borstvoeding niet echt goed op gang kwam.
Maar nu is de "melkfabriek" vollop aan het draaien en komt ons meisje terug goed bij.
Ik heb een supervlotte bevalling gehad, ingeleid (vliezen gebroken + weeëactiverende baxter gekregen)en 2,5 uur later had ik al volledige ontsluiting. Gynecologe werd erbij geroepen en na 7 keer persen lag ze op mijn buik. Alles bij mekaar heeft het dus ongeveer 3 uur geduurd.
Ze brulde direct de hele kraamafdeling bij elkaar, pittig dametje is het! Maar voor de rest een heel rustige baby, alleen als ze honger heeft moet ik zorgen dat er direct een borst beschikbaar is want anders zal iedereen het gehoord hebben.
Mijn man en ik zijn superfier ,onze cirkel is eindelijk rond. En in mijn hart weet ik dat ons engeltje Zara over haar zusje waakt nu.

Liefs Cindy

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:27
cindy

foto's staan op mijn profiel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]