< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 2006-Club » Augustus 2006 mama's!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 2006-Club
Augustus 2006 mama's!!!
17/12/2008 @ 12:12
musty even niet ingelogd

hey,

6/7 april werk ik ni nee.
6/7 mei wel maar op 2R.

Ik heb met goedele op school gezeten lol.

Link naar deze reactie
17/12/2008 @ 12:14
musty even niet ingelogd

ge kunt uw werkmomenten uittellen he.
ma/di - week thuis
woe/do - week thuis
vr/za/zon - week thuis en dan opnieuw.

kga opruimen!
Link naar deze reactie
18/12/2008 @ 10:42
Erika

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja ik ga die in mijn agenda nu ook opschrijven. nog geen tijd gehad. das wel handig da je da voor de rest van't jaar weet he.

hoe was het verjaardagsfeest van Lyam gisteren?
Goh zeg, als jij nacht hebt, wanneer slaap jij dan met de kindjes, dat is toch zwaar 24u wakker blijven?

als ik nacht doe ga ik toch proberen tot 's middags te slapen, dan gaan de kindjes naar mijn ma.

Link naar deze reactie
18/12/2008 @ 19:00
Musty

hey, ik blijf ineens wakker ja. Ik kan dat heel makkelijk hoor.

Oei de kleinste weent

Link naar deze reactie
21/12/2008 @ 11:05
Erika

Hey allemaal

een heel fijne kerst gewenst aan iedereen hier, met wie ik afgelopen 2 (bijna 3) jaar lief en leed heb gedeeld en dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen!!

(ik zet het nu al, maar anders vergeet ik het mss)...

Link naar deze reactie
21/12/2008 @ 12:36
Bloemetje

Erika, dat is nu eens schoon gezegd sé

Natuurlijk wensen wij ook jullie allemaal fijne feestdagen en een héél gelukkig 2009.

Ik was daarnet nog aan het terugdenken, op kerstavond 2005 hebben we het bekend gemaakt dat we zwanger waren van Dario. Kerst 2006 was super omdat Dario er ook bij was en op kerstavond 2007 begonnen de weëen en op kerstdag werd Maura geboren...
Misschien is dit de verklaring waarom ik er zo emo bijloop de laatste dagen...

Ik ga hier verder inpakken want we gaan voor vijf dagen naar de Ardennen, kerst en Maura's eerste verjaardag daar vieren.

Dikke kussen,
Bloemetje en co

Link naar deze reactie
22/12/2008 @ 10:23
Erika

veel plezier, bloemetje!
da zal zeker zijn, emotionele dagen. 't is iets blijvends he...

mijn laptop is kapot... ik heb nog wel een pc boven maar die is ni meer zo recent, wel internet enzo maar ik geraak er al ni op Facebook net mijn grootste verslaving haha!

Link naar deze reactie
22/12/2008 @ 11:13
Bloemetje

ohja Facebook, ik ken die verslaving... Ik neem m'n laptop mee maar denk niet dat ik daar internet ga hebben.

We zijn bijna gepakt, kindjes nog dutje hier laten doen en dan wijle weg.

DaDa

Link naar deze reactie
22/12/2008 @ 13:16
Snuitje

Veel plezier Bloemetje!
En alvast een gelukkige verjaardag voor Maura!

Ook voor Lyam nog een dikke proficiat!!!

En aan iedereen die hier mee leest en/of schrijft:

De allerbeste wensen voor 2009!!!

Veerle, Niels en Sam

OW en Erika: facebook ligt al de hele dag uit. Heb die verslaving ook

Link naar deze reactie
25/12/2008 @ 12:55
Erika

hihi ja ik had ook ondervonden dat de site plat lag dermee :)
hebben nu onze oude pc boven in gebruik, kan wel gewoon internetten.

Bloemetje en Veerle kan ik jullie terugvinden op facebook?

allee, kzal eens gaan opruimen, 't is hier vanavond hindefilet onder ons gezin enkel, morgen gevulde kalkoen.
gisteren was't parelhoen. dus kheb mijne man al gezegd dat we niet te WILD moete gaan doen

Link naar deze reactie
29/12/2008 @ 22:25
Ellen

Hey,

nog een late gelukkige verjaardag aan Lyam en Maura.

Wij zijn er ook enkele daagjes tussen uit geweest. Zijn een midweekje gaan zwemmen. De kindjes vinden dat toch zo super... Zelfs Jochen amuseert zich rot in het zwembad.

Heb hier 2 luie ventjes... Rune wil langs geen kanten op zijn potje en Jochen vertikt het om te kruipen. Hij raakt wel overal waar hij moet zijn want hij gaat wel op zijn handen en knietjes staan en dan laat hij hem terug op zijn buik vallen zodat hij beetje bij beetje wel geraakt waar hij moet zijn...

Wanneer gaan jullie kindjes naar school? Met Pasen of in september? Ik wil Rune met Pasen laten gaan maar heb dan nog veeel werk om hem droog te krijgen...

Erika, wanneer begin je op je nieuw werk?
ah en jij ook een facebook verslaafde??

Ik wens jullie ook allemaal een superfantastisch 2009!!

Groetjes Ellen

Link naar deze reactie
30/12/2008 @ 21:13
Musty

hoi allemaal,

hier nog een facebook verslaafde...
Bloemetje, toen ik jouw vriendschapsverzoek kreeg had ik geen flauw idee wie je was!

Ellen, onze Yani is overdag + middagslaapje droog en hij start 2 februari met het school.
Yani heeft het ook altijd vertikt om te kruipen. Jochen is dan teminste toch zo slim om zich te laten vallen om ergens te geraken!
Yani deed niks .
Lyam daarentegen die kruipt jong, ni normaal, dieje vliegt gewoon de living rond!

Ik wens jullie natuurlijk een fantastisch nieuw jaar toe!!!

Link naar deze reactie
31/12/2008 @ 20:33
Snuitje

Hier sinds een paar dagen ook een kruipertje... En aan alles wat vast (en los ) zit trekt ze zich recht. Ik hoop toch dat ze een beetje trager is dan Niels. Die liep op iets meer dan 10 maanden. Ik vond dat veel te vroeg.

Allé, ik ga hier nog een beetje luieren op de zetel (Mijne man is spelen (bas) en Sam is ziek). Ik zit dus thuis met Oudjaar.

Niels start 2 maart met school. Pipi is hij volledig droog overdag. Alleen kaka vertikt hij op het potje te doen. Hij heeft nog twee maanden om het te leren hè. Ik ga er vanuit dat hij het daartegen wel kan. (Plassen doet hij al van in spetember op het potje) Ach, we zien wel. Maar bij ons op de school moeten ze niet zindelijk zijn. Bij jullie wel?

Groetjes,
Veerle

Link naar deze reactie
04/01/2009 @ 09:02
Bloemetje

Help, Dario wil niet meer op het potje. We waren zo goed op weg en ineens wil hij niet meer. Gisteren toch nog beetje onder dwang van mij, maar besefte natuurlijk dat dat niet dé methode is hé. Soit, morgen gaat hij terug naar de kribbe en hopelijk lukt het daar weer wel. Hij zou ook vanaf begin maart naar school mogen, maar hij moet droog zijn. Ik moet eens nakijken of ze daar ook op de middag een dutje kunnen doen want dat heeft hij echt nog nodig.
Vandaag mijn laatste dag vakantie, ga er van genieten want nu is het weer lang tot aan het bouwverlof. Pfff, twee weken is echt niks hé.

alé, ga de kindjes eens een boterhammetje geven. De rest van de kroost slaapt nog. We hadden gisteren nog een verlaat kerst etentje met mijn familie, hier bij ons. Ben nog laat bezig geweest met de opruim en kuis achteraf... ben moe. Ben aan het zagen, sorry meiden

Bloemetje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]