< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » kippensoep

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/10/2008 @ 15:49
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoikes,

kom ook nog snel even piepen hier voor Laurine helemaal wakker is
wat een weer zeg, echt niet te doen, water gieten hier!
had gehoopt er nog even tussenuit te kunnen maar t is echt geen weer om buiten te komen nu
gisteren zijn we dus schoenen gaan kopen voor Laurine, had nog een kortingsbon en die was niet lang meer geldig
maar goed ook want schrok nogal van de prijs, bijna 60 euro
nuje, t zijn mooie en degelijke schoenen dus ze zal er wel een tijdje mee doen
thuis zit ze wel gewoon met haar bobuxen aan maar de schoentjes zijn echt wel handig als we weggaan
we zijn gisteren naar de kermis geweest en plots was mevrouw de buggy beu dan maar stappen aan de hand en t was veel beter en zo zijn de schoenen direct ingelopen
ze heeft ook voor de 1e gevist aan het eendjeskraam, nuja met wat hulp van papa natuurlijk maar t was echt megaleuk en ze was zo trots op al die eendjes in haar kommetje
en ook nog een leuke prijs nadien dus we hebben haar gans de dag niet meer gehoord

nancy; ik hoop dat het weer beter meevalt bij jullie dan bij ons?
hoe was t op de kermis en met de loopkoers van Yentl
wat heeft je man verteld over de opendeur op school, vond hij het leuk?
hier wisselen we soms ook af om uit te slapen maar meestal komt daar idd niet veel van in huis, zoals je zegt, je hoort ieder geluidje en bent dan toch wakker hé
soms blijf ik dan gewoon nog even liggen om wat te rusten en ff te relaxen, kan ook eens deugd doen

groetjes

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 12:36
M.

hoi,

kom snel even kijken hier, zit samen met Laurine thuis uit te zieken
allebei een ontsteking van de bovenste luchtwegen
hoesten, niezen, snuiten, hoofdpijn, t hoort er allemaal weer bij
hopelijk betert het snel met de ab
t enige positieve eraan is dat Laurine nu heel goed slaapt s nachts
overdag is t wel niet makkelijk hoor, ik voel me zo suf en slap, terwijl zij er precies minder last van heeft en kan dan niet altijd evenveel verdragen
gelukkig kan ik wat bijrusten als ze wat slaapt in de namiddag

hoe is t hier voor de rest? zo stil....

groetjes

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 21:02
nancy

Elaba,

Ja, 't is hier stillekes geweest hé!! Ik had het wel al een tijdje gelezen, maar nog geen tijd gehad om te reageren...

Yentl heeft het super gedaan op haar eerste loopwedstrijd. Wel als allerlaatste binnen gekomen, maar we waren heel trots... 't was toch een serieus eindje lopen voor zo'n klein meiske. Gelukkig liep de papa mee om haar te blijven aanmoedigen... Naar het einde toe zag ze het precies niet meer zitten, maar toen ze ons zag staan, begon ze er weer zin in te krijgen... Foto's heb ik op facebook staan, maar ik weet niet of jij daar op zit???

De opendeur was heel tof, zei mijn man, tot hij vertrok. Toen wou Yentl mee naar huis en zijn er heel wat traantjes gevloeid. Ze moest nog een uurtje in de klas blijven. De juf zei dat het vlug weer over was, maar eigenlijk zijn die kinderen helemaal uit hun doen hé!!

Ja, kinderschoentjes zijn heel duur hé!! Ik denk dat iedereen dat wel weet die kinderen heeft....

Zijn jullie ziekjes? Ocharme... maar momenteel zijn het heel veel mensen die het te pakken hebben hé, dat voelen we bij ons ook op het werk... hopelijk zijn jullie er allebei vlug weer bovenop...

Volgende week is het Milan zijn beurt hé, zijn operatie. Ik ben eens benieuwd!! Duimen dat alles goed verloopt hé!!

Vrijdag ga ik met vier vrouwen naar Els De Schepper kijken, naar Supervrouw. Ben eens benieuwd. Ik zie ze wel heel graag bezig. We gaan naar Gent naar Het Capitool.

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 22:08
nancy

joehoe joehoe joehoe... is daar iemand???

Morgen duimen voor mijn klein ventje hé!!

Link naar deze reactie
25/10/2008 @ 18:50
nancy

Niemand meer!!!

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 14:22
M.

hoi,

hier eindelijk ook eens wat tijd om langs te komen, t is een heel druk weekend geweest, ook veel werk blijven liggen dus dan moet ik t vandaag goed maken
gisteren bij mijn schoonfamilie geweest voor een verjaardag, zaterdagavond naar een bbq geweest met vrienden, Laurine is voor de 1e keer bij haar meter gaan slapen en t is heel goed meegevallen.
haar slaapgedrag is nog niet veel veranderd maar we staan er niet meer voor op
we merken wel dat ze minder lang en minder hard weent, t is meer zo klagen dat ze doet nu, dus hopelijk bouwt het dan wel helemaal af want ook al moeten we er niet uit, je bent toch wakker hoor als er daar eentje meer dan een uur ligt te klagen
deze week heeft men ventje ook een paar dagen verlof, kan hij eindelijk de keuken afwerken, t heeft lang genoeg geduurd
schilderen, muurtegels plaatsen, licht ophangen,...
zal blij zijn als t af is!

nancy, hoe is de operatie geweest? sorry dat ik niet eerder ben gekomen maar echt geen tijd gehad
ik zit ook niet op faceboek of msn ofzo, ook al wegens tijdsgebrek gewoon

groetjes

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 08:25
nancy

Een leuk druk weekend achter de rug dus...
Wij zijn ook in volle voorbereiding voor Yentls verjaardagsfeestjes! Drukke bedoening dus...

Met Milan alles prima. Hij vindt het niet zo tof als we zalf aan zijn piemeltje smeren, maar wat moet moet hé!! De operatie zelf is goed verlopen!! Binnen een drietal weken gaan we op controle, ben benieuwd!!

Groot gelijk dat je niet meer opstaat als ze aan het "trunten" is 's nachts. Maar ik ken dat, ik zou er ook liggen naar luisteren, maar je mag dan toch blijven liggen, je lichaam rust verder hé!!

En voor de eerste keer bij iemand anders blijven slapen, leuk dat het goed meegevallen is, dat vraagt naar meer hé en dan kunnen jullie ook eens genieten van wat tijd met z'n tweetjes!!

Hopelijk wordt het vlug de droomkeuken die je wenste!!

Vandaag gaan we de versieringen ophangen (van K3 en van prinsessen) voor het eerste verjaardagsfeestje van morgen!! Ik kijk er zelf ook naar uit!! Haha... We gaan eerst T-shirts versieren, daarna pannenkoeken eten en dan nog een snoepbrochette maken die ze dan naar huis kunnen meenemen. En als er nog tijd overblijft, gaan we nog wat spelletjes spelen...

Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 13:03
M.

hoi,

Laurine heeft nu al 2 nachten zaaaaalig doorgeslapen
zou ze t toch aan t leren zijn? hopelijk wel, doet echt deugd zo eens wakker worden van de wekker s morgens in plaats van gehuil midden in de nacht
morgen dagje verlof dus lekker lang weekend met man en
t is wel een raar weekend met de 1e november maar allee...
Laurine begint ook meer en meer alleen stapjes te doen, ze begint het door te hebben dat ze beter haar speelgoed kan vasthouden als ze er mee stapt dan kruipt dus t zal wel niet lang meer duren nu
ook nieuws gekregen gisteren dat een vriendin van mij zwanger is, onze kindjes zijn even oud, allebei meisjes en gaan samen naar de opvang dus t klikt wel goed
had altijd gehoopt de volgende keer terug samen met haar zwanger te zijn maar zij zijn iets vroeger

fijn dat de operatie goed verlopen is, lijkt me natuurlijk niet leuk dat gedoe met die zalf maarja t moet hé
hoeveel feestjes worden er gegeven bij jullie? klinkt allemaal heel leuk, zou er ook al naar uitkijken
jij lijkt mij zo echt de mama die alles doet om een perfect feestje te hebben dat helemaal in teken van kindjes staat
dat zal ik nog wat moeten leren, ik focus met nog te veel op de volwassenen

groetjes

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 10:46
nancy

Mijn jaren leiding in de jeugdbeweging zullen daar wel voor iets tussen zitten... Vorig jaar had ik er 18 en het is ook vlekkeloos verlopen, geen probleem!! Ik kijk er zelf alweer naar uit!!
Wacht maar tot het voor jou zover is, dan zoek je vanalles op het internet om het perfecte feestje voor Laurine te vinden...

Goed zeg, dat Laurine al twee nachten doorslaapt, hier zijn ze nog altijd aan het zomeruur gewend en om 6u-6u30 zijn ze daar. 't Piekt als je er maar om middernacht inzit natuurlijk. Mijn eigen schuld natuurlijk, op facebook blijven plakken!!

Vannamiddag gaan we naar het Atonium in Brussel. We hebben gratis kaarten, dus waarom niet... Ik wil dat wel eens vanbinnen zien!! Hopelijk houden de kindjes er ook van... want er zijn toch een massa trappen hé!!!

Ze zal er vlug mee weg zijn hé, met het stappen!! Eenmaal ze het goed doorhebben, dan gaat er een hele nieuwe wereld voor haar open...

Nathalie heeft ons verlaten zeker??

Link naar deze reactie
01/11/2008 @ 15:37
M.

hoe was t in brussel? was het atonium de moeite?
kan je geloven dat ik er ook nog nooit ben ingeweest
t is wel duur zeker als je kaartjes moet kopen?
vraag me ook al af waar Nathalie zit????
oja, deze morgen was onze sloeber ook wakker om 6u30 hoor
nuja, ben al blij dat ze s nachts niet meer wakker komt, hopelijk blijft dat zo
we trainen ze er nu op s morgens ook nog wat door te slapen want 6u30 is net iets te vroeg voor t weekend hoor

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 13:06
M.

hey,

we zijn hier weer aan t stilvallen precies...
hoe is t ermee? en met de kindjes?
blij met t lang weekend zeker?

hier alles ok,Laurine stapt nu dus helemaal goed hé
thuis staat ze gewoon recht en begint ze te stappen als je ze roept of als ze ons volgt terwijl we een paar dagen geleden nog moesten zeggen dat ze moest stappen ipv kruipen
ze wil nu ook niets anders meer dan stappen
als we naar de auto gaat wil ze niet gedragen worden maar stappen
ben zo trots op mijn meisje
t heeft even geduurd maar ze is er mee weg

groetjes

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 18:45
nancy

M, ja, 't was eventjes stil hé, maar het was dan ook geen verlengd weekend voor mij, maar werken, werken en werken. Ik ben al bezig van vorige week vrijdag aan één stuk, nog morgen de laatdienst en dan ben ik drie dagen thuis. Van een verlengd weekend heb ik dus weinig gemerkt!!!

Leuk hé, als ze het stappen onder de knie hebben...

Het Atomium is veel schoner vanbuiten dan vanbinnen. Dat is gewoon in een paar ruimtes dat je komt, waar er een soort van tentoonstelling is, dan een bol met tea-room en veel meer is er daar niet te zien. Daarna zijn we nog naar Mini-Europa geweest en dat was veeeeeeeeeeeeeeeeel plezanter natuurlijk!!!
Het Atomium valt wel mee van prijs: 9 euro per persoon. Gelukkig hadden wij vrijkaarten!! Mini-Europa was 12 euro per persoon. Kindjes gingen overal gratis mee natuurlijk!! Maar het was daar ook Halloweenfeest in Bruparck dus dat was ook wel leuk dan!!!

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 15:27
M.

hoi,

sorry dat ik even niet ben langsgeweest maar t is hier ook megadruk geweest en weer vanalles op elkaar
ben al blij dat ik nu even een half uurtje aan de pc kan
we hebben gans de tijd druk verder gedaan in de keuken (wou dat deze af was tegen mijn verjaardag) en t ziet er naar uit dat we er bijna door zijn
daarbovenop is mijn man nog ziek geworden, longvliesontsteking en Laurine is nu niet helemaal meer ok, deze avond nog met haar naar de dokter gaan ook
dan veel met de familie te doen geweest, vanalles gepland, lopen van hier naar daar pfff ga blij zijn als t kerstverlof is
ben moe, zo moe en Laurine slaapt ook terug heel slecht
je voelt dat op den duur wel die onderbroken nachten hoor,
vraag me soms af hoe jij dat allemaal doet met meerdere kids, je moet toch ook doodop zijn tegen t eind van de week toch? heb dan ook nog een mijn waardoor alles precies nog lastiger lijkt, enfin, nog even tanden bijten en dan 2 weekjes verlof

hoe is t anders bij jullie?

heb jij nathalie nog gehoord trouwens? die komt precies niet meer lang...

groetjes

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 22:31
nancy

Nee, helemaal niets meer gehoord van Nathalie... ze is ons vergeten, denk ik...

M, je gaat je man moeten soigneren hé!! Hij heeft dan waarschijnlijk ook wel wat ziekteverlof gekregen.
Hoe gaat het met Laurine ondertussen?

Ik begrijp wat je zegt dat ik op het einde van de week best wel moe moet zijn. Dat is ook zo... doodmoe... nu zelfs al... een heel druk weekend achter de rug... Vrijdagavond zijn we thuisgebleven, dan zaterdag vliegen van turnles naar turnles, naar de Sint in JBC, dan naar de jeugdbeweging, dan naar brillenwinkel, naar grootouders, en 's avonds naar Mama Mia gaan kijken met mijn mama. Zondagvoormiddag naar Körperwelten en 's namiddags naar de intocht van de Sint. Vandaag een hele dag gewerkt, ook deze week geen vrije dag wegens verlof collega!!! Ik ben dus nu al doodop... en ik ga er iets aan doen: in mijn bed kruipen!!!

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 13:51
M.

Hoi,

ben dus maandag met Laurine naar de dokter geweest ook, gelukkig niets aan de hand, allee ja, t zijn de tandjes
zowel links als rechts, boven en onder zitten er kiezen door te steken en de dokter zei dat het echt grote zijn dus vandaar de pijn, koorst, wenen s nachts
alleen jammer dat je er zo weinig kan aan doen hé
heb er zo mee te doen, ze is dan doodmoe en komt gewoon wakker van de pijn
hoop dat ze er snel door zitten!
mijn man is er weer bijna door, hij blijft nog zijn medicatie nemen maar hij klaagt niet meer dat hij er nog last van heeft
hij is niet thuis gebleven van t werk, tja, tegen dat hij eens zou thuisblijven! er begon net een nieuwe collega die hij moest opleiden, vandaar...
jullie hebben ook nogal drukke weekends zeg! is dat altijd zo? ik zou dat niet graag hebben, ben soms blij met gewoon eens rustig met ons 3tjes thuis zitten
wat körperwelten mooi? ik had ook aan gedacht ernaar toe te gaan maar vrees dat ik met de bibber terug naar huis zal komen

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]