< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » oost-Vlaamse meiden verenigd

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
oost-Vlaamse meiden verenigd
Gisteren @ 13:32
Nathalie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
marijke wij hebben dat bij abel na een weekje school geporbeert met de laaste dag in de week de vrijdag dus eens een volledig dagje te laten gaan... want abel sliep wel nog maar zo leren ze dat ook hoor.
Sommige kindjes kunnen niet anders...
hoeveel dat er op de school van noah en abel in de peuterklas zitten en dat in de voor bewakking zitten en dan nog heel de dag blijven en nabewaking terwijl ze thuis anders dutten. Ik ben abel er hard tegenover geweest..
ik deed dat zo tvrijdags zodat ze optijd in bed konden en het weekend hadden om te recuperen!
Meschien eens proberen morgen?

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:36
Marijke

Nee, morgen grootouderfeest..
Ik weet dat er veel zijn die lange dagen moeten doen, maar je zou t percentage zieken ns moeten zien tov kindjes die vroeger naar huis kunnen... is niet van hard te zijn.. Ik heb geen zin in n constant zieke Jente door alsmaar vermoeidheid...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:03
Nathalie

Partan ik vind juist die kindjes de goeie qua gezondheid.. zie die altijd op school en hoe ze er dan bij lopen ( jas open, geen muts of dergelijke) Meestal he hoe minder watten er rond gelegt worden hoe beter zeggen ze he.
Want partan noah en abel (JA NU WEL EENS noah trouwens zijn eerste maal van dit jaar) zijn niet veel ziek.. en met abel tja dat zal zo zijn tot dat hij ongeveer in het eerste leerjaar zit ofzo. En wat zal het dan zijn he!;-)

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:41
nieneke

Bij ons Noortje in de klas zijn er bij mijn weten geen kindjes die een halve dag gaan, maar de school begint om 8u45 en stopt om 15u15 das zo om hé. En ik vind Noortje nog te jong om in de voorbewaking of nabewaking te zetten, later zal dat er af en toe van komen maar dit jaar lossen we dat op met oma en olli. Noortje en Toni zijn niet vaak ziek, ikke vroeger ook niet (ik stak dat altijd op het feit dat ik een halfbloedje ben, bastaardhonden zijn ook sterker he hihi)
Maar ik denk wel dat Jente er klaar voor is, volle dagen naar school, ik vind dat positief dat ze s avonds hun energie kwijt zijn, want op woensdagen zie ik wel wat af en ik heb er dan nog maar 2...
Noortje mag op woensdagen met de Play Doh spelen wanneer Toni slaapt dat vind ze zo fijn!!! Spaghetti maken en vormkes of gewoon wat snijden en knippen dan heeft ze mama zo niet nodig ff:))

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:52
nieneke

Nog even een vraagje.
Vinden jullie dat ook zo verkeerd om een tje of ke of je achter een naam te zetten? (zoals NoorTJE) Later zelf kiezen later zelf kiezen...
Wij vonden dat juist charmant en we vonden dat we zo nog meer toonden hoe graag we haar zien.
Je hebt toch ook Saartje VD Driesse of Grietje van Ketnet ea ik ken genoeg volwassen Annekes en Kaatjes en Geertjes en... Dat heeft iets allez voor ons toch. Maar wij zijn blijkbaar in de minderheid...

ff wat gezaag :)

[Laatst gewijzigd door nieneke - Gisteren @ 15:46] - Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:50
Fie

hey

wou even informeren over zaterdag...en wie allemaal komt.

kristina, ik had een berichtje gepost op de verjaardag van Lola, want ze verjaart op dezelfde dag als het zoontje van een goeie vriendin van vroeger. Ik weet nie waarom, maar het staat niet tussen de reacties...
ik was het dus niet vergeten, maar door de vermoeidheid heb ik bijkbaar op verzenden vergeten drukken.
Bij deze dus een heel gelukkige verjaardag aan kleine Lola!

nathalie, ik zag dat je gebeld had vanmorgen... ik was aan de lijn voor uwfotocadeau, en dan was Emma wakker en ze heeft vandaag niets geslapen. ik heb het heel zwaar met de kindjes, ze zijn allebei heel lastig en moe... sorry, ik bel wel eens als het wat beter gaat...

ik ben doodop, ik heb de laatste nachten nauwelijks geslapen, en zit al enkele weken met serieuze sinusitis. moet trouwens in jan geopereerd worden, hoop dat het dan wat beter zal gaan...

ik ga slapen, laptop naar wim doorgeven en bedje in!

slaapwel!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 23:02
bliep

Hey,

oeioeioeioei, zoveel zieken hier! Ik ga hier wat kaarskes branden dat iedereen rap gezond is hoor!

Hier (hout vasthouden) gaat het voorlopig nog, maar het zusje van één van de kindjes bij de OM heeft buikgriep, nu maar hopen dat haar broertje het vandaag nog niet had, want anders hebben wij ook een probleem, vrees ik.

Kristina, nog een late gelukkige verjaardag voor Lola!!! Heb je wat een feestje kunnen geven in de drukte en met zieke Cato? Ongelooflijk zeg, dat Lola al één jaar is, dat lijkt nog maar zo kort geleden dat we hier in spanning zaten te wachten op babynieuws van jou!
Het 13 maandensprongetje wat bij Nyah ook echt een vervelende periode, denk dat dat de slechtste was van allemaal. Weet Lola er erg van?

MarijkeQJE, amai, dat kan ik geloven dat het niet gemakkelijk is om ineens helemaal te stoppen met BV. Ga je nu toch terug proberen of enkel nog een paar keer tot de stuwing weg is? Ik kan me wel voorstellen dat je helemaal op bent nu, het zal wel deugd doen dat je die voeding wat meer uit handen kan geven. En fysiek vraagt dat toch ook veel energie hé, BV. Je hebt dat supergoed gedaan jong, zo lang!

Nathalie, oeioei, laat je maar goed onderzoeken hé zeg, dat je van die ontstekingen vanaf geraakt! En dan Abel ook ziek, dat is wel het laatste wat jij als zieke mama nu kan gebruiken! Hopelijk heeft Manu niet te veel last van zijn slijmpjes...

Els, dan is Sander van zijn oortjes vanaf, dan is het de gewone valling. Tja, het is echt de tijd van het jaar hé, op het werk loopt iedereen ook te snotteren. Ik nog niet, maar dat zal wel niet blijven duren.

Als Nyah naar school gaat, zal ze ook vrij snel in voor- en naschoolse opvang moeten gaan, dat kan gewoon niet anders. Ik moet toegeven dat ik dat ook niet helemaal zie zitten, ik vrees dat ik haar thuis meteen in haar bed ga moeten steken. Ik ga wel 4/5 werken van zodra ze naar school gaat en als het nodig is, hou ik haar woensdag heel de dag thuis om tussendoor wat te bekomen...

Voor mij geen probleem om de bijeenkomst uit te stellen hoor (ik kan hoe dan ook niet nu zaterdag), ik kan voorlopig eigenlijk elk van de komende zaterdagen met uitzondering van het eerste weekend van de kerstvakantie (de 22e december?).

Verder niet zoveel te melden. Ik heb vanaf volgende week huishoudhulp, vooral om te poetsen. Amai, ik ben blij hoor, want met dit grote huis krijg ik de kuis echt niet rond. Xavier kan ook bijna niet meer helpen, als die al eens heel de dag thuis is zaterdag, zijn er nog te veel dingen rond de verhuis die moeten gebeuren en als ik het alleen moet doen ben ik zaterdag én zondag heel de dag bezig... Ik hoop dat die mevrouw wat mee valt, maar ze is hier vanavond geweest en ze leek mij wel OK. Duimen dus...

Groetjes,

bliep

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:36
Fie

zouden we dan niet beter uitstellen?
Hier is het ook minder, emma is ziek, koorts en oorpijn, en ze nam al ab!
ik vrees dus ook voor morgen...

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:57
nieneke

Goeiemorgend!

Ik veronderstel nu ook wel dat de date niet doorgaat?
En zoals Nathalie zei, de hele bende moet aanwezig zijn hé.
Ergens in het voorjaar dan, laten we na de Feesten nog eens een datum voorstellen dan!

x

Link naar deze reactie
Vandaag @ 18:39
Els

ok, dan maken we er hier morgen een rustig dagje van.

Ik ben vandaag naar de dokter geweest. Ik heb al heel de week ontzettend pijnlijke tepels, en serieze kloven. Zo is borstvoeding geven echt geen plezier.
Ik was al heel de week zalf aan het smeren tegen kloven, maar het bleek dus wel degelijk spruw te zijn. Daar de antibioticakuren is sander zijn darmflora overhoop en nu moet hij dus elke dag een lepletje yoghurt eten om dat weer goed te krijgen. En natuurlijk moeten we beiden zalf smeren.
Daarvoor moet ge dan al 7 maanden bv geven...
Nathalie, gij had dat ook gehad zeker?

Allemaal een goed weekend,
Els

Link naar deze reactie
Vandaag @ 20:26
Marijke

Els,
ik heb dat ook gehad, maar alleen bij Evelien in t begin.. en dat doet inderdaad wreed zeer! Ik had n wonde van 1 cm,was daar echt zelf vies van... Heb dan n paar dagen met tepelhoedje gegeven en dan had t tijd om te genezen want alleen zalf ging toch niet zo goed.. Op 7 maand zou ik t toch moeilijk heben om te blijven geven denk ik..
Oh ja, ook nog n gelukkige verjaardag voor Lola! Nu ben ik t al zo dikwijls vergeten! sorry,sorry,sorry,sorry!!! ik wil dan altijd zoveel awoorden, mar met 1 hand gaat dat niet zo snel,he (heb Evelien op mn andere arm)
groetjes,
Marijke

[Laatst gewijzigd door Marijke - Vandaag @ 20:26] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]