Hey,
oeioeioeioei, zoveel zieken hier! Ik ga hier wat kaarskes branden dat iedereen rap gezond is hoor!
Hier (hout vasthouden) gaat het voorlopig nog, maar het zusje van één van de kindjes bij de OM heeft buikgriep, nu maar hopen dat haar broertje het vandaag nog niet had, want anders hebben wij ook een probleem, vrees ik.
Kristina, nog een late gelukkige verjaardag voor Lola!!! Heb je wat een feestje kunnen geven in de drukte en met zieke Cato? Ongelooflijk zeg, dat Lola al één jaar is, dat lijkt nog maar zo kort geleden dat we hier in spanning zaten te wachten op babynieuws van jou!
Het 13 maandensprongetje wat bij Nyah ook echt een vervelende periode, denk dat dat de slechtste was van allemaal. Weet Lola er erg van?
MarijkeQJE, amai, dat kan ik geloven dat het niet gemakkelijk is om ineens helemaal te stoppen met BV. Ga je nu toch terug proberen of enkel nog een paar keer tot de stuwing weg is? Ik kan me wel voorstellen dat je helemaal op bent nu, het zal wel deugd doen dat je die voeding wat meer uit handen kan geven. En fysiek vraagt dat toch ook veel energie hé, BV. Je hebt dat supergoed gedaan jong, zo lang!
Nathalie, oeioei, laat je maar goed onderzoeken hé zeg, dat je van die ontstekingen vanaf geraakt! En dan Abel ook ziek, dat is wel het laatste wat jij als zieke mama nu kan gebruiken! Hopelijk heeft Manu niet te veel last van zijn slijmpjes...
Els, dan is Sander van zijn oortjes vanaf, dan is het de gewone valling. Tja, het is echt de tijd van het jaar hé, op het werk loopt iedereen ook te snotteren. Ik nog niet, maar dat zal wel niet blijven duren.
Als Nyah naar school gaat, zal ze ook vrij snel in voor- en naschoolse opvang moeten gaan, dat kan gewoon niet anders. Ik moet toegeven dat ik dat ook niet helemaal zie zitten, ik vrees dat ik haar thuis meteen in haar bed ga moeten steken. Ik ga wel 4/5 werken van zodra ze naar school gaat en als het nodig is, hou ik haar woensdag heel de dag thuis om tussendoor wat te bekomen...
Voor mij geen probleem om de bijeenkomst uit te stellen hoor (ik kan hoe dan ook niet nu zaterdag), ik kan voorlopig eigenlijk elk van de komende zaterdagen met uitzondering van het eerste weekend van de kerstvakantie (de 22e december?).
Verder niet zoveel te melden. Ik heb vanaf volgende week huishoudhulp, vooral om te poetsen. Amai, ik ben blij hoor, want met dit grote huis krijg ik de kuis echt niet rond. Xavier kan ook bijna niet meer helpen, als die al eens heel de dag thuis is zaterdag, zijn er nog te veel dingen rond de verhuis die moeten gebeuren en als ik het alleen moet doen ben ik zaterdag én zondag heel de dag bezig... Ik hoop dat die mevrouw wat mee valt, maar ze is hier vanavond geweest en ze leek mij wel OK. Duimen dus...
Groetjes,
bliep